Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Noile restricții au mutat magazinele în online. Cum fac față curierii comenzilor

Your browser doesn't support HTML5 video.

Noile restricții ne mută, din nou, mare parte în online și cel mai mult se simte la categoria cumpărături. Magazinele se închid la ora 21:00, așa că mulți au optat să-și cumpere alimentele de bază  online.

Serviciile de livrări cu mâncare gata preparată sunt și ele solicitate la maxim, dar s-au pregătit de timp pentru eventuale restricții noi, așa că au suplimentat forța de muncă, ca să reducă timpii de livrare. În plus, companiile de livrări se pregătesc și pentru Black Friday.

Încă de la primele ore ale dimineții, zeci de curieri mișunau printr-un hypermarket din capitală. Toți căutau să umple rapid coșurile cu produse comandate de acasă.

Noile restricții impuse la intrarea în mall a diminuat numărul clienților din magazinele alimentare.

Ca să nu existe probleme cu livrarea, marile companii din domeniu își suplimentează constant personalul.

Citește și
Școala unde elevii nu au voie la toaletă în ore și trebuie să răspundă la comenzi din fluier
Școala unde elevii nu au voie la toaletă în ore și trebuie să răspundă la comenzi din fluier

Ioana Ilie Dobre - Director General Bringo: „Este o perioadă în care noi trebuie să ne asigurăm că le livrăm clienților noștri produsele alimentare de care au nevoie. Asta înseamnă că ne pregătim cu mai mulți livratori. Avem comenzi mari, care reprezintă un stoc de o săptămână-două pentru consumatori."

În restaurante și la terase se intră numai cu certificat care atestă vaccinarea și trecerea prin boală, așa că și la această categorie livratorii înregistrează și mai multe comenzi.

Marius Funie - Director de Marketing Glovo: „Avem o creștere de 60% față de aceeași perioadă a anului tercut, în special pentru livrările cu mâncare, dar vedem o creștere și la nivelul de supermarketuri.”

În fața acestui val de cumpărături online, cele mai multe companii de livrări au mers mai departe și au deschis propriile supermarketuri cu circuit închis, numite dark store, în care doar curierii pot intra atunci când primesc o comandă cu alimente.

Răzvan Acsente - Repezentant Tazz: „Aceste magazine sunt ca un magazin de colț, doar că în loc să vii la magazin, venim noi la tine. Acoperim deocamdată o rază de 3 km, așa că livrarea se face rapid, în 10-15 minute.”

Clienții găsesc aici doar alimente de bază. Pentru ca oferta să fie mai extinsă, un mare magazin online de la noi a deschis primul hypermarket online, așa cum există de câțiva ani în Germania sau Franța. Livrarea se face până seara târziu, inclusiv după ce se închid magazinele la ora 21:00.

Romică Calotă, Manager Logistic Freshful: „Am transpus magazinul fizic intr-un depozit. Acoperim la nivel de depozit o gamă de peste 18.000 de produse, din toate categoriile pe care le găsim și într-un magazin fizic.”

Andrei Popescu, Director General Freshful: „Mai ales în contextul închiderii mai devreme a magazinelor, vedem o creștere din ce în ce mai mare a cererii - cu toții vrem să mâncăm bine și sănătos, tocmai de aceea venim în sprijinul clienților.”

Cu toate că la noi cumpărăturile online urmăresc un trend ascendent, suntem în urmă față de alte țări. La noi, doar 1% din populația care face cumpărături online comandă alimente, în timp ce media europeană este de 5 procente.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult