Modul inedit în care se pregătesc pub-urile din Marea Britanie pentru redeschidere
Your browser doesn't support HTML5 video.
Un pub din centrul Londrei a fost populat cu câteva manechine costumate în ținute victoriene. Rolul lor este multiplu: le arată clienților în carne și oase unde nu trebuie să se așeze și dau o aură de mister localului, spun cei care au avut această idee.
Charlie Gilkes, cofondator Inception Group: "În loc să scoatem afară o grămadă de mobilă, am cumpărat manechine, le-am îmbrăcât în personajele din cartea "Ocolul Pământului în 80 de zile", care a fost inspirația pentru localul nostru, și le-am împrăștiat prin încăperi. Dă o senzație de agitație, e și un strop de intrigă, ceva ce-i atrage pe oameni să vină să vadă."
Proprietarii au planuri și pentru un alt bar pe care îl dețin și care are o tematică florală. Vor să le ofere clienților și angajaților ocazia să se îmbrace în costume de apicultori.
Charlie Gilkes, cofondator Inception Group: "Trebuie să ne străduim mai mult ca niciodată să le dăm (clienților, n.r.) un motiv să iasă din case și să vină să petreacă aici. Va fi dificil, dar suntem pregătiți pentru această provocare și abordăm lucrurile cât se poate de pozitiv."
În Marea Britanie, oamenii trebuie să păstreze o distanță de doi metri între ei, iar barurile și restaurantele sunt direct afectate pentru că astfel scade numărul clienților care pot intra în același timp într-un local.
Premierul britanic a cerut Guvernului să revizuiască regula și a adus ca argument bilanțul mic de cazuri noi de îmbolnăvire din ultima perioadă.
Charlie Gilkes, cofondator Inception Group: "Cu o distanță de 1,5 metri ne-am descurca, am avea aproape 60% din capacitatea obișnuită, în timp ce cu 2 metri am avea doar 30%. Și asta nu ar fi viabil din punct de vedere economic pentru afacerea noastră."
Între timp, rămân în vigoare măsurile clasice de siguranță. Clienții au nevoie de rezervare, la intrare li se verifică temperatura corpului, iar din local nu trebuie să lipsească dezinfectantul pentru mâini. În ciuda acestor reguli, angajații din domeniu sunt convinși că oaspeții nu vor întârzia să apară.
Charlie Gilkes, cofondator Inception Group: "Se vorbește mult despre oameni și socializarea online în viitor, dar eu nu sunt convins. Suntem creaturi sociale și eu, cel puțin, abia aștept să mă întâlnesc cu prietenii și cu familia într-o atmosferă animată. Așa ceva nu poate fi comparat cu o aplicație sau cu un apel video pe Zoom."