Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Încă un incident extrem de grav la metroul bucureștean. Un mecanic a deschis în stație ușile de pe partea opusă peronului

Ciocnirea celor două trenuri de metrou este doar ultimul și singurul incident grav mediatizat, mai multe alte evenimente periculoase fiind mușamalizate. Cel mai grav a fost când mecanicul unui tren a deschis ușile de pe partea cealaltă a peronului.

Un mecanic a deschis în stația Crângași ușile de pe cealaltă parte a peronului, incident extrem de grav, întrucât a pus sute de pasageri în pericol, scrie Club Feroviar.

Incidentul de pe 15 februarie, mușamalizat de conducerea Metrorex, a fost urmat la câteva zile de un altul, în care un alt mecanic a uitat pur și simplu să deschidă ușile trenului, în stația Parc Bazilescu. Și-a dat seama abia după ce a plecat din stație, iar un călător a bătut în ușă, moment în care a oprit trenul și l-a întors la peron, fără să raporteze mișcarea celor de la dispecerat.

Mai mulți mecanici de metrou sunt cercetați disciplinar

Dacă luăm și ciocnirea de pe 27 februarie a celor două trenuri care au intrat pe aceeași linie, înseamnă că metroul bucureștean a înregistrat trei incidente serioase, din care unul chiar extrem de grav, în mai puțin de două săptămâni.

Dintre acestea, doar ciocnirea trenurilor a fost mediatizată. Conducerea Metrorex le-a confirmat însă și pe celelalte două, pentru Club Feroviar, precizând că toți mecanicii de tren responsabili sunt cercetați disciplinar.

Citește și
metrouri ciocnite
Reacțiile călătorilor, după ce două trenuri s-au ciocnit ușor la stația de metrou Timpuri Noi. „Surpriza a fost mare”

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult