Imagini cu tentă sexuală, filmate într-un magazin Ikea din China. Reacția clienților
Secvenţa scurtă prezintă o femeie care îşi produce plăcere pe un fotoliu şi un pat al mărcii suedeze, în timp ce în plan îndepărtat se observă clienţii care se plimbă prin saloanele expoziţionale.
Identitatea persoanei care apare în imagini, magazinul în care acestea au fost filmate sau numele autorului (autorilor) nu sunt cunoscute.
Într-un comunicat publicat duminică, care nu face referire în mod explicit la videoclip, Ikea a „condamnat astfel de comportamente” şi a anunţat că a alertat poliţia.
Marca a dat asigurări că va consolida măsurile de securitate în magazinele sale şi şi-a îndemnat clienţii să adopte un comportament „civilizat”.
Videoclipul original a fost rapid cenzurat pe reţelele de socializare din toată ţara.
Internauţii au relevat că anunţurile în dialectul cantonez ce se pot auzi pe fundal, ar sugera că înregistrarea video a fost filmată în Guangzhou (Canton), din sud.
Imaginile cu clienţii care nu poartă măşti sugerează de asemenea că imaginile ar fi fost filmate înainte de epidemia de coronavirus care s-a răspândit în China începând din decembrie.
Magazinele Ikea din China sunt de obicei populare în rândul celor care doresc să îşi facă siesta pe canapele şi paturile gigantului suedez, notează AFP.
Nu este prima dată când o înregistrare cu tentă sexuală a afectat reputaţia unui brand important din ţară. În 2015, secvenţele video cu cuplu care face sex într-o cabină dintr-un magazin de îmbrăcăminte Uniqlo din Beijing au devenit virale. Locul a devenit chiar o atracţie pentru unii chinezi care îl vizitau pentru a-şi face poze în ipostaze sugestive.