Expresia secretă folosită în avion de însoțitorii de zbor. Ce reprezintă și în ce situații se folosește
Însoțitorii de bord primesc tot felul de întrebări și solicitări nepotrivite, unele dintre ele chiar bizare, însă, cu toate acestea, ei sunt nevoiți să asculte toate rugămințile pasagerilor și, în același timp, să se asigure că toți oamenii de la bordul unei aeronave sunt în siguranță.
Ne imaginăm momentul decolării. Avionul este pe pistă, semnul cu centura de siguranță este aprins, iar însoțitorii de zbor se asigură că toți pasagerii sunt pe locurile lor pentru ca aeronava să poată decola. Unii vin deja cu solicitări pentru însoțitorii de zbor, în timp ce alții sunt nerăbdători să își schimbe locul în avion.
„De cele mai multe ori, înainte ca avionul să se pună în mișcare, sunt oameni care se plâng sau ne cer să îi mutăm într-un loc mai bun”, mărturisește un însoțitor de zbor pentru The Sun.
Răspunsul, mai ales dacă avionul se pregătește de decolare, va fi aproape întotdeauna nu. Așadar, pasagerii care vor un loc mai bun în avion sunt nevoiți să își cumpere unul atunci când achiziționează biletul.
Nu este singurul lucru pentru care oamenii ar trebui să plătească înainte de zbor. Sun Online Travel dezvăluie lucrurile pentru care pasagerii trebuie să plătească dacă vor să se simtă confortabil în timpul călătoriei.
„Se întâmplă tot timpul. Pasageri care se urcă la bord crezând că suntem responsabili pentru confortul lor. Nu suntem deloc așa. Dacă aveți nevoie de un loc mai bun, trebuie să plătiți pentru el atunci când vă faceți check-in online”, spune un însoțitor de zbor.
Dacă totuși există locuri libere în avion, pasagerii au posibilitatea să se mute, dar doar după ce aeronava decolează și doar dacă semnul de centură de siguranță este stins. Dacă nu vreți însă să riscați și să vă faceți călătoria mai plăcută, recomandat este să plătiți pentru un loc preferențial.
„Oamenii ne cer lucruri precum perne mai mari și chiar acces la saloanele din aeroporturi - toate aceste lucruri sunt responsabilitatea dumneavoastră. Pernele din avion sunt mici și pătrate - la un efort putem să vă oferim o a doua pernă. Depinde de dumneavoastră să vă documentați și să găsiți o soluție. Dacă vă plângeți la noi nu veți ajunge nicăieri, mai ales dacă este vorba despre ceva ce nu ține de noi și nu este responsabilitatea noastră. Dacă doriți luxul pe care îl presupune accesul la saloanele din aeroport, atunci trebuie să plătiți pentru el. Așadar, vă rog, când vă urcați în avion, gândiți-vă înainte de a apăsa butonul și întrebați-vă dacă solicitarea dumneavoastră este rezonabilă. Ne face viața mult mai ușoară”, spune un însoțitor de bord.
Conform Sun Online Travel, însoțitorii de zbor au chiar un limbaj secret pe care îl folosesc în timpul călătoriilor.
„Coke or stroke” este o expresie des folosită de însoțitorii de zbor și se traduce „cola sau accident vascular cerebral”. Poate fi vorba de un pasager care vrea să bea ceva sau poate fi vorba chiar de o urgență medicală.
„Nu știm niciodată ce va fi, așa că trebuie să răspundem cât mai repede posibil”, spune un însoțitor de zbor.
Sursa: The Sun
Etichete: avion , pasageri , stewardese , bilete de avion , zbor
Dată publicare: 30-12-2023 12:32