Modifica setarile cookie
Toate categoriile

"Este o creație uimitoare". Cum arată ceasul care are doar 2 milimetri grosime. Costă peste 700.000 de euro

Your browser doesn't support HTML5 video.

Cele mai luxoase, dar și complicate ceasuri cu mecanism din lume pot fi admirate, zilele acestea, la Geneva, unde are loc târgul orologeriei elvețiene. Ediția din 2024 a fost denumită: "Ceasuri și minuni".

Are numai 2 milimetri grosime. Și, cu siguranță, este unul dintre cele mai subțiri ceasuri cu mecanism create vreodată.

Gianfranco Ritschel, ceasornicar expert independent: "Este o creație uimitoare, mulți ani de muncă, cu adevărat o realizare uriașă...".

O bijuterie migăloasă, ceasul cu așa-numitul mecanism Tourbillon are un preț pe măsură: 720.000 de euro!

Iar un alt ceas, susține fabricantul, indică fazele lunii, printr-un orificiu din cadran, cu o precizie nemaiatinsă vreodată.

Gianfranco Ritschel, ceasornicar expert independent: "Indică, de fapt, fazele lunii cu cea mai mare precizie. Ar avea o eroare de o zi la 45 de milioane de ani".

Citește și
Arnold Schwarzenegger
Arnold Schwarzenegger a reușit să vândă ceasul pentru care a fost reținut în Munchen. A plătit o amendă considerabilă

Oricum, cine își dorește cel mai exact ceas cu calendar lunar trebuie să scoată din buzunar 55.000 de dolari.

Dar ce spuneți despre ceasul de buzunar prezentat drept cel mai complicat din lume. Pentru că, dincolo de funcția clasică a măsurării timpului, mai are 63 de funcții mecanice suplimentare.

Max Dischinger, ceasornicar Vacheron Constantin: "Aici sunt cele cinci cadrane adiționale, care ne dau informații pentru acele funcții suplimentare. Încă o dată, 2.877 de piese componente, 245 de pietre scumpe, și, pentru indicații, 31 de ace și 9 discuri vor asigura această funcție".

Adăugând și mai multă strălucire la deschiderea târgului, top modelul Giselle Bundchen a încercat ceasurile unuia dintre expozanți.

Însă vremurile sunt grele, iar jurnaliștii au vrut să știe dacă mai există piață de consum pentru ceasurile elvețiene de lux.

Elie Bernheim, CEO Raymond Weil: "Gama de prețuri pe care o considerăm foarte importantă pe piață în acest moment este între o mie și trei mii (de euro), suntem în segmentul de consumatori care caută eleganță și ceasuri rafinate. Și există o cerere mare pentru acest segment de preț".

Chiar și pentru ceasurile cu adevărat exclusiviste se mai găsesc doritori care iau totul ca pe o investiție ce poate aduce câștiguri importante peste ani.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult