Cozi pentru adeverinţe de vândut mărţişoare, în Timişoara. Sunt doar 305 locuri
Your browser doesn't support HTML5 video.
Instituția nu are un sistem pentru completarea actelor online, așa că oamenii au fost puși pe drumuri. Reprezentanții municipalității promit că acesta ar fi ultimul an în care procesul nu este digitalizat
Primăria din Timișoara a anunțat abia vineri că de luni pot fi depuse dosarele. De altfel, în acest an vor fi disponibile 305 de locuri, adică jumătate față de anii anteriori. Așa că oamenii au venit încă din prima zi să prindă un loc.
Comerciant: „Mi se pare proastă organizarea și nu știu de ce s-a schimbat de pe-o zi pe alta”.
Comerciant: „Astea sunt condițiile, e COVID, stăm la coadă, nicio problemă! Bine că ne-a dat până la urmă, pentru că noi avem o investiție și e important că ne-au dat. -Credeți că era mai în regulă se se depună totul online? -Sigur era mai în regulă”.
Oamenii au încercat să păstreze o distanță considerabilă față de cel din față și au intrat pe rând în instituție. Anul acesta tarabele vor fi răsfirate în peste 20 de zone din oraș, tocmai pentru a nu se crea aglomerație. Anul trecut târgul de mărțișor nu s-a ținut deloc.
Comerciant: „În afară de faptul că înghețăm de frig, merge, trebuie să acceptăm, trebuie să stăm la o distanțare socială cât mai mare.”
Comerciant: „Este munca, dar din păcate nu este apreciată. Asta e, sperăm că avem succes. - De când începeți să faceți mărțișoare? - Din decembrie, să fim la timp cu ele gata, că durează, nu e așa simplu cum trebuie”.
Reprezentanții primăriei susțin că este ultimul an în care cererile se depun în format fizic.
Bogdan Marta - consilierul primarului Timișoarei: „Din păcate, în acest moment primăria Timișoara nu are un sistem online pentru depunerea acestor cereri. Una dintre prioritățile noii administrații este de a informatiza și a duce în secolul 21 PMT, astfel încât prezența fizică a oamenilor să nu mai fie necesară”.
Târgul de mărțișor din Timișoara începe în 27 februarie.