Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Care sunt rezultatele sondajului lansat de Elon Musk pe Twitter. Ce cred utilizatorii

Directorul general al Tesla Inc, Elon Musk, ar trebui să vândă aproximativ 10% din acţiunile pe care le deţine la producătorul de vehicule electrice.

 

Asta susţin 57,9% dintre persoanele care au participat la un sondaj pe Twitter, în care şeful Tesla i-a întrebat pe utilizatorii reţelei de social media dacă ar trebui să-şi vândă participaţia, transmite Reuters. Reacţia lui Musk vine ca urmare a unei noi propuneri a politicienilor din Partidul Democrat, care ar dori să impună impozite mai mari pentru oamenii cu averi foarte mari, vizând acţiunile deţinute de aceştia, care sunt taxate în general doar atunci când sunt vândute.

Musk deţine şi alte companii valoroase, cum ar fi Space X.

"Sunt pregătit să accept orice rezultat", a spus şeful Tesla după încheierea votului.

Citește și
Elon Musk
Elon Musk spune că își va vinde acțiunile Tesla dacă ONU va dovedi că acest lucru va rezolva problema foametei din lume

Sâmbătă, cea mai bogată persoană din lume a scris pe Twitter că va renunţa la participaţia sa de 10% dacă participanţii la sondaj aprobă propunerea. La sondaj au participat peste 3,5 milioane de utilizatori Twitter.

La 30 iunie, Musk deţinea aproximativ 170,5 milioane de acţiuni la Tesla şi, conform calculelor Reuters, vânzarea unei participaţii de 10% i-ar fi adus 21 miliarde de dolari, pe baza preţului acţiunilor Tesla de la închiderea şedinţei bursiere de vineri.

Incluzând şi opţiunile pe acţiuni, Musk deţine o participaţie de 23% la Tesla, cea mai valoroasă companie auto din lume. În octombrie, capitalizarea bursieră a Tesla Inc a depăşit 1.000 de miliarde de dolari, după ce compania fondată de Elon Musk a primit cea mai mare comandă din istoria sa, 100.000 de vehicule pentru firma de închiriere Hertz, o tranzacţie care întăreşte ambiţiile producătorului american de automobile electrice de a fi liderul global al vânzărilor în următorul deceniu.

Obiectivul lui Elon Musk îl reprezintă o creştere anuală a vânzărilor cu 50%, în medie, ajungând până la 20 de milioane de vehicule pe an. Ar fi mai mult decât dublu faţă de volumul actualilor lideri de vânzări, Volkswagen AG şi Toyota Motor Corp.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult