Modifica setarile cookie
Toate categoriile

(P) Spațiul de birouri de închiriat în București, vital pentru performanțele afacerii tale

Spațiul de lucru influențează în mod vital starea echipei și, în definitiv, performanțele acesteia.

Din acest motiv, spațiul de birouri de închiriat în București trebuie să asigure confort și accesibilitate angajaților, astfel încât mediul de lucru să fie unul sigur și motivant.

În plus, spațiul de birouri de inchiriat Bucuresti va deveni casa și imaginea businessului tău, pentru partenerii de afaceri. Astfel că, trebuie să ai în vedere ca acesta să fie unul curat și să dețină toate dotările de care ai nevoie pentru a-ți desfășura activitatea la capacitate maximă.

 De ce caracteristici importante trebuie să ții cont când ești în căutarea unui spațiu pentru birouri? 

►  Chiria – agenția imobiliară ESOP îți oferă posibilitatea de a găsi birouri de închiriat în București, în zona vizată, la cele mai avantajoase prețuri. În plus, beneficiezi de space planning gratuit – serviciu care îți dă oportunitatea de a estima câte birouri pot fi acomodate în spațiul vizat, astfel încât să faci alegerea raportat la numărul de posturi de lucru, poziționarea departamentelor și a fluxului de comunicare între angajați și departamente, nu doar la suprafață;

► Comision intermediere imobiliară – majoritatea agențiilor imobiliare percep comision pentru acest serviciu, însă ESOP îți oferă 0% comision la intermedierea imobiliară pentru spații de birouri de închiriat în București;

► Accesibilitate – sediul businessului tău trebuie să se afle în apropierea unei stații de metrou și în proximitatea stațiilor RATB, astfel încât angajații tăi să poată ajunge rapid și fără stres la job;

►  Restaurant în proximitate sau chicinetă – angajații tăi vor avea posibilitatea de a lua masa liniștiți, astfel încât să își reîncarce bateriile și să revină revigorați, apoi, la programul de muncă;

►  Pază – este importantă atât pentru securitatea bunurilor cu care este dotat spațiul (calculatoare, mobilier etc.), cât și a angajaților;

► Control acces – îți va oferi o evidență clară a fluxului de angajați și a orelor de intrare / ieșire a acestora;

► Centrală termică și aer condiționat – asigurarea temperaturii optime este esențială pentru desfășurarea activității la capacitate maximă;

► Sistem de detecție a incendiilor – este extrem de important pentru siguranța angajaților tăi, cât și a bunurilor din spațiul de birouri de închiriat București;

► Cabluri de comunicare – este o caracteristică necesară pentru desfășurarea activității oricărui business. În consecință, existența unei linii de telefonie moderne și a unor rețele de internet, cu trafic ridicat, se numără printre cele mai importante dotări;

► Locuri de parcare – este vital ca poziționarea casei businessului tău să fie într-un loc accesibil, într-o zonă ușor tranzitată, cu cât mai mult trafic, pentru a fi ușor de identificat și de ajuns la locație, însă la fel de importantă este și deținerea unor locuri de parcare (atât pentru angajați, cât și pentru clienți);

► Spații suplimentare – în afară de zona de birouri, este important dacă spațiul vizat are și zone special dotate și amenajate, dedicate organizării unor anumite evenimente, cum ar fi o sală de conferințe, de exemplu.

Succesul constă în detalii, iar alegerea sediului afacerii tale este la fel de importantă ca alegerea numelui acesteia, așa că nu face lucrurile la întâmplare. Contactează agenția imobiliară ESOP și lasă găsirea spațiului ideal pentru afacerea ta în seama profesioniștilor. Agenții imobiliari vor analiza lista ta de cerințe și îți vor prezenta o ofertă adaptată nevoilor angajaților și business-ului tău, la cel mai avantajos raport calitate-preț.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult