(P) Produsele Garnier, recunoscute la nivel internațional ca fiind cruelty-free
Your browser doesn't support HTML5 video.
Acestea urmează să fie marcate cu simbolul programului Leaping Bunny al organizației Cruelty Free International, care militează pentru încetarea testării pe animale și practicile cruelty-free.
Simona Firtat, Corporate Communication and Public Affairs Manager L'Oreal România: "Garnier este unul dintre brandurile cele mai mari şi mai extinse pe plan internaţional pe care Cruelty Free International l-a aprobat vreodată în programul Leaping Bunny. Este un salt uriaş, nu doar pentru Garnier, ci pentru industria frumuseţii în ansamblu."
Programul Leaping Bunny presupune ca brandul sa investigheze absolut toate detaliile lantului de aprovizionare si productie, incluzand materiile prime si ingredientele specifice, cu privire la orice forma de testare pe animale.
Pentru Garnier, acest lucru a insemnat obtinerea unor certificari din partea a peste 500 de furnizori din intreaga lume, ce aprovizioneaza brandul cu peste 3000 de ingrediente diferite.