Modifica setarile cookie
Toate categoriile

(P) Luna HIT – campania aniversară Carrefour care oferă clienților premii, muzică bună și mii de produse la cel mai mic preț

Carrefour aniversează 22 de ani de activitate în România, ocazie cu care a pregătit o campanie specială pentru toți clienții.

Până la sfârșitul lunii mai românii pot cumăpăra mii de produse la cele mai mici prețuri garantate și au șansa să câștige vouchere de 100 de euro pe care le pot folosi în magazin.

Luna HIT este cea mai amplă campanie desfășurată la nivel național și îi are ca protagoniști pe Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry care interpretează versiuni proprii de bandă sonoră pentru cele mai deștepte cumpărături. Aceștia se duelează în melodii pentru a cuceri titlul de cel mai mare HIT pentru Luna cu cele mai bune promoții. Clienții care votează HITul preferat în platforma campaniei intră automat în tragerea la sorți pentru a câștiga unul dintre cele 100 de vouchere de 100 euro puse în joc.

Reduceri aniversare de până la 50% la mii de produse din toate categoriile

Garantat luna mai este luna celor mai mici prețuri din piață la Carrefour. În fiecare zi de miercuri, mii de produse din categoriile alimentare și non-alimentare sunt alese atent pe criterii ce țin de calitate, de importanța lor în coșul săptămânal de cumpărături sau de popularitate. incluse în platforma Luna HIT cu reduceri chiar și de până la 50%. Acestea sunt disponibile la nivel național, în toate hipermarketurile, supermarketurile, magazinele Express*, prin Bringo și carrefour.ro.

Citește și
Câștigător misterios la loto, căutat după ce și-a uitat biletele într-un cărucior de supermarket
Programul magazinelor de Paște 2023. Când se închid Carrefour, Auchan, Kaufland, Lidl sau Cora înainte de Paște

„Ne dorim ca acest tip de campanie să devină o soluție recurentă pentru nevoia consumatorilor de a accesa oferte potrivite nevoilor și bugetelor lor. Campania aduce tuturor clienților mii de produse la cel mai mic preț garantat, indiferent dacă își fac cumpărăturile în magazin, prin Bringo sau de pe carrefour.ro, continuând propunerile promo pe care le facem sub umbrela creativă Top 100 produse HIT pe parcursul întregului an”, spune Roxana Cernica, Director Dezvoltare Comercială Omnicanal, Carrefour România.

Prețurile promoționale se aplică, prin platforma de loialitate Act For Good, și produselor din categoria marcă proprie Carrefour. Astfel că până pe 30 mai românii pot cumpăra îmbrăcăminte marca TEX, produse de îngrijire personală, îngrijire bebe, curățenie, casă, auto și grădină la cele mai mici prețuri. Printre produsele vedetă ale campaniei ce pot fi achiziționate cu reducere se numără obiecte din gama electrocasnicelor, cum ar fi televizoare, aspiratoare sau mașini de spălat.

*Clienții pot achizitiona aceste produse promoționale din orice hipermarket, supermarket și magazin Express aflat în lista Magazinelor participante, inclusă în Regulamentul campaniei.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult