(P) Lensa a lansat o nouă ediție „Rabla la ochelarii de vedere”, cu vouchere în valoare totală de 1.000 de lei
Galerie foto
Anul acesta, valoarea totală a voucherelor pentru înlocuirea unei perechi de ochelari vechi cu unii noi a fost dublată de la 500 lei la 1.000 lei.
Cum beneficiezi de programul Lensa „Rabla la ochelarii de vedere”?
Dacă dorești să îți schimbi o pereche de ochelari vechi cu unii noi, trebuie să te înscrii în program pe www.lensa.ro/s/rabla-la-ochelarii-de-vedere și să predai o pereche de ochelari într-unul din magazinele Lensa. La achiziția unei perechi noi de ochelari de vedere, vei primi 10 vouchere a câte 100 de lei fiecare. Un singur voucher Rabla este aplicat la comanda noilor ochelari de vedere.
Avantajele voucherelor Rabla
Voucherele valorice Rabla sunt transmisibile. Acestea pot fi oferite și apropiaților, pentru a-și achiziționa produse de optică la prețuri și mai bune și pot fi utilizate până la data de 1 mai 2022, atât pentru comenzile online pe Lensa.ro, cât și pentru achiziții în magazine, în valoare de minimum 300 de lei.
Unde se desfășoară programul Lensa „Rabla la ochelarii de vedere”?
Programul „Rabla la ochelarii de vedere” se derulează exclusiv offline, în magazinele Lensa din București, Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara, Arad, Oradea, Bacău. În contextul expansiunii accelerate, noile magazine Lensa care vor fi deschise pe parcursul campaniei „Rabla la ochelarii de vedere” vor intra automat în program.
Rabla la ochelarii de vedere în 2021
Anul trecut, 39 de mii de români s-au înscris în programul „Rabla la ochelarii de vedere”. Lensa a oferit aproximativ 43 de mii de vouchere, în valoare totală de peste 5.129.100 lei.
Consultații optometrice gratuite
La Lensa, oricine dorește să își verifice dioptriile o poate face complet gratuit, programându-se pe site-ul Lensa.ro pentru o consultație optometrică în orice magazin Lensa din țară.
Pașii înscrierii în programul „Rabla la ochelarii de vedere”:
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după opt ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual. În prezent, compania deține 17 showroom-uri în marile orașe din țară și un magazin online.