(P) Kaufland își consolidează statutul de angajator de top, prin noi recunoașteri internaționale
Aceste rezultate sunt încă o dovadă a angajamentului companiei față de standardele ridicate în domeniul resurselor umane și îi consolidează poziția de angajator de top în România, Moldova și la nivel european.
Kaufland își menține titlul de Top Employer și în anul 2024, pentru al 9-lea an în România, al 4-lea în Republica Moldova și al 6-lea la nivel european, în urma unui proces riguros de audit anual efectuat de Top Employers Institute. Acesta examinează multiple aspecte ale managementului de resurse umane, de la cultura organizațională la pachetele de beneficii oferite angajaților.
Kaufland a primit, de asemenea, distincția Employer Branding Star, pentru depășirea pragului de 50% din criteriile de evaluare, reafirmându-și devotamentul pentru construirea unui brand de angajator de încredere și bunăstarea echipei.
Estera Anghelescu, Director Recrutare și Employer Branding la Kaufland România & Moldova, a subliniat importanța acestor recunoașteri: „Ne bucurăm să vedem că eforturile și inițiativele noastre sunt apreciate și validate inclusiv de către organizații de renume. Cele două recunoașteri sunt pentru noi o reconfirmare a direcției corecte pe care o urmăm și o motivație de a ne îmbunătăți continuu. Misiunea noastră este să oferim un cadru în care fiecare membru al echipei poate prospera și să fim recunoscuți pentru asta ne onorează.”
Astfel, compania obține distincția pentru programul de muncă flexibil, datorită posibilității angajaților de a opta pentru un program part-time de 2, 4, 6 ore sau full-time. Una dintre prioritățile companiei este să răspundă nevoilor diverse ale angajaților, prin oferirea unui program de lucru care să favorizeze echilibrul între responsabilitățile profesionale și viața personală a acestora.
Recunoașterea angajaților este un alt diferențiator de brand recunoscut de EBnavi, aspect vizibil în cultura organizațională. Compania încurajează un mediu de lucru pozitiv, bazat pe colaborare și înțelegere, în care contribuția și meritele fiecărui angajat sunt apreciate.
Compania adoptă o abordare care permite o coexistență armonioasă între carieră și viața de familie. Un exemplu este proiectul Kaufland Day Care din Timișoara ce oferă servicii de educație non-formală pentru copiii angajaților de vârstă mică sau preșcolară, în regim gratuit. Această politică include și alte beneficii cum ar fi accesul la biblioteca Bookster și cursurile gratuite pentru copii, atribuindu-i companiei recunoașterea pentru un loc de muncă accesibil pentru familii.
Angajamentul companiei pentru dezvoltarea profesională a angajaților este un alt punct forte identificat de EBnavi. Prin programe educaționale și acces la diverse resurse de învățare, Kaufland încurajează creșterea și avansarea profesională, consolidând astfel abilitățile și expertiza echipei.
Cu ocazia primirii acestor distincții, Kaufland își consolidează poziția de angajator de top atât la nivel local, cât și internațional, setând un exemplu în ceea ce privește practicile de Resurse Umane, dar și de Employer Branding.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 172 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.