(P) Campionii se cresc de mici cu pui de cea mai bună calitate. LaProvincia luptă pentru viitorii olimpieni
Prin această campanie renumitul brand românesc își propune să sprijine copiii din familiile defavorizate pentru ca aceștia să-și poată urma visurile și să devină campionii sporturilor pe care le iubesc.
Cum se obține gustul autentic de pui românesc?
Istoria brandului LaProvincia începe în anul 1978. Acum 41 de ani, o familie românească cu poftă de carne de pui crescut bine, a pus bazele companiei pentru care gustul autentic a fost și este cea mai mare valoare.
LaProvincia obține gustul inconfundabil și mult apreciat al cărnii de pui crescut responsabil prin hrănirea păsărilor cu cereale din producție proprie. De asemenea, tehnologia modernă și soluțiile de ambalare și transport permit brandului să distribuie pe întreg teritoriul țării o gamă largă de produse din carne de pui, mereu proaspete și la înălțimea așteptărilor celor mai pretențioși gurmanzi.
LaProvincia face astăzi parte din grupul Carmistin, lucru care îi permite să se dezvolte constant și să păstreze în permanență standardele înalte de producție și distribuție a cărnii de pui care i-au consacrat numele în domeniu.
Carnea de pui în alimentația sănătoasă a copiilor
Pentru copii și nu numai, carnea de pui reprezintă cea mai bună proteină animală. De asemenea, ea are un conținut scăzut de grăsimi și se poate prepara în nenumărate feluri, gustul său făcând pe plac atât celor mari cât și celor mici.
La vârsta copilăriei, dezvoltarea sănătoasă a masei musculare este vitală. Un copil trebuie să se joace, să alerge, să sară, să danseze și nu în ultimul rând, să facă sport pentru a-și păstra energia și a deveni un adult capabil să-și atingă idealurile. De aceea, consumul unei cantități mari de proteine în detrimentul grăsimilor este recomandat de nutriționiști încă de la vârste fragede.
Pe lângă proteine, carnea de pui conține și fosfor, seleniu, vitamina A și vitamina B care împiedică instalarea bolilor cardiace, ajută vederea, întăresc sistemul osos și acționează ca un anti-depresiv natural menținând o stare generală de bine.
Nu există un cadru standard care promite nașterea copiilor cu potențial de a ajunge campioni olimpici. Unii campioni vin pe lume în sânul unor familii unite, unde dragostea și valorile morale sunt crezul de la baza creșterii și educației lor; Alții se nasc în familii dezbinate, monoparentale sau în care posibilitățile materiale limitate îi fac pe cei responsabili să pună interesul copilului undeva într-un plan secundar. Dar indiferent de origini, fiecare copil merită măcar o șansă de a-și depăși condiția și de a-și găsi propriul drum în viață.
Ca om ce poate fi mai satisfăcător decât să știi că ai dat aripi unui copil, sprijinindu-l să devină campion? Pe lângă produsele din carne de pui, cele mai sănătoase alimente cu proteină animală pentru copii, brandul LaProvincia vrea mai mult pentru pentru tineretul românesc. Astfel, a decis să rescrie istoriile unor tineri cu care soarta nu a fost generoasă, dar care prin talentul lor au reușit să iasă în față. Prin campania Creștem Campioni brandul LaProvincia acordă 10 burse de merit unor copii din România pentru care dragostea de sport o suplinește pe cea primită din familie.
Povestea fiecăruia din cei 10 campioni cărora LaProvincia le deschide calea către succes o puteți afla pe canalul oficial de YouTube al brandului. Vă invităm să vizionați zece clipuri de excepție, cu impact emoțional puternic, în care viața bate filmul, dar finalul nescris încă, promite a fi unul glorios.
Adriana Iovan, de exemplu, o adolescentă pentru care sala de lupte este căminul unde își găsește liniștea și motivația, sau Andrei Voican pentru care 25 de kilometri pe zi sunt un drum prea scurt în comparație cu mulțumirea pe care o resimte pe terenul de tenis sunt doar doi din cei zece campioni pentru care LaProvincia pune piatra de temelie a carierei lor în sport.
Pe lângă dorința de a face o diferență în viața copiilor cu potențial, brandul LaProvincia speră ca prin această campanie să inspire și să motiveze cât mai multe persoane fizice sau companii să investească în viitorul tinerilor și să pornească o mișcare din care România va câștiga cât mai mulți campioni olimpici.