(P) Campania #cuMamaLaMamo: Cum poți dona mamei tale mamografia de pe abonament
Prin această soluție, nu doar se creează încă o „pârghie” pe care fiicele (și fiii) o pot folosi pentru a-și convinge mamele să meargă la mamografie, ci este și reiterat unul din rolurile principale ale abonamentelor, prin definiție: acela de susținere a prevenției, consideră Andreea Minuță, Director Executiv, Divizia de Abonamente Regina Maria.
Ce ne puteți spune despre campania #cuMamaLaMamo și cum a pornit ideea acestui proiect?
Andreea Minuță: Ne aflăm în al treilea an consecutiv pentru campania #cuMamaLaMamo, prin care încurajăm fiicele să își convingă mamele să meargă, împreună, la o mamografie și ne bucurăm să remarcăm că rezultatele se văd: femeile devin din ce în ce mai preocupate de prevenție și screening, iar pacientele noastre se prezintă mai des la ecografii mamare sau mamografii. Este imperios necesar să ne continuăm eforturile în această direcție, mai ales dacă ne uităm la statisticile pentru țara noastră, care arată că, în fiecare an, peste 10.000 de femei sunt diagnosticate cu cancer mamar, iar peste 3.000 își pierd viața în lupta cu această boală. De altfel, aceste cifre îngrijorătoare au stat la baza deciziei noastre de a lansa proiectul.
Deoarece intenția noastră este să îmbunătățim permanent acțiunile pe care le desfășurăm în cadrul campaniei, anul acesta avem o noutate importantă: abonatele Regina Maria care au inclusă 100% mamografia în abonament o pot dona, până la finalul lunii octombrie, mamelor lor. Mai mult decât atât, în acest an, și bărbații care au mamografia inclusă 100% în abonamentul la Regina Maria o pot dona mamei sau unei femei dragi din viața lor.
De ce ați considerat important ca abonatele (și abonații) să poată oferi mamografia inclusă în abonament mamelor lor în cadrul campaniei #cuMamaLaMamo?
Andreea Minuță: Prin această soluție, nu doar creăm încă o „pârghie” pe care fiicele (și fiii) o pot folosi pentru a-și convinge mamele să meargă la mamografie, ci și reiterăm unul din rolurile principale ale abonamentelor, prin definiție: acela de susținere a prevenției. Tot timpul anului, prin accesarea de servicii #peabonament, gratuit sau cu discount semnificativ, abonații merg din timp la medic pentru a confirma că sunt bine sau pentru a depista din timp semnele unor afecțiuni, ceea ce crește eficiența tratamentelor și probabilitatea de vindecare. În contextul campaniei #cuMamaLaMamo, în această lună octombrie, abonamentul medical devine, astfel, și principalul vector al prevenției cancerului de sân.
În luna octombrie, abonamentul medical devine principalul vector al prevenției cancerului de sân.
Mai mult decât atât, însă,posibilitatea abonatelor și abonaților de a oferi această investigație mamelor lor contribuie, credem noi, și la consolidarea legăturii dintre generații atunci când vine vorba de promovarea sănătății și prevenției. Am văzut, deja, de-a lungul timpului, cum abonamentele transformă comportamentul românilor într-unul mai orientat către prevenție și cum abonații duc aceste mesaje de prevenție, această atitudine proactivă către nucleele lor sociale – către membrii familiilor lor și cercurile lor de prieteni. Tendința ne este confirmată de numărul mare al membrilor de familie incluși pe abonament: o analiză a portofoliului nostru ne arată că, în acest moment, aproape 20% dintre abonații noștri sunt membri de familie ai angajaților din companiile-client. Cu alte cuvinte, aproape 1 abonat Regina Maria din 5 a fost adus #peabonament de un alt membru al familiei sale, după ce acela a experimentat în mod direct avantajele acestor instrumente. Ni s-a părut un pas firesc, așadar, să facilităm, în cadrul campaniei #cuMamaLaMamo, acest transfer al unei investigații de screening salvatoare de la fiice către mame.
Abonamentele transformă comportamentul românilor într-unul mai orientat către prevenție, iar abonații duc aceste mesaje de prevenție, această atitudine proactivă către nucleele lor sociale.
Cum ați observat că reacționează abonatele la această inițiativă și ce impact sperați să aibă campania în comunitate?
Andreea Minuță: Reacțiile sunt copleșitor pozitive – dincolo de mesajele de încurajare pe care le vedem, deja, în comunitățile noastre în ceea ce privește inițiativa în sine și mecanismul de a „dona” mamografia, un număr important de abonate sunt interesate de posibilitatea de a urma demersul sau chiar au folosit deja pârghia pentru a-și aduce mamele la mamografie: un număr de aproape 2.000 de utilizatori au accesat landing page-ul proiectuluidoar în prima săptămână a proiectului, iar aproape 400 mamografii s-au efectuat în peste 6 orașe. Trebuie să menționăm un lucru important, și anume acela că fiicele nu își „pierd” mamografia din abonament, în cazul în care aceasta le devine și lor necesară – ele pot, în continuare, accesa investigația, chiar dacă au donat-o, în octombrie, mamelor lor și, ulterior, le este recomandată de către un medic specialist.
Sloganul din acest an al campaniei este „A.I. mai mult timp” – ce înseamnă acesta și ce legătură are cu abonamentele medicale pe care le oferiți?
Andreea Minuță: La Regina Maria, inteligența artificială îndeplinește un rol crucial în interpretarea mamografiei, iar sloganul ales pentru campania #cuMamaLaMamo în acest an susține acest lucru. Am fost prima rețea medicală din România care a integrat AI-ul în despistarea precoce a cancerului de sân, în centrele noastre de imagistică existând un soft bazat pe inteligență artificială care semnalează automat posibile nereguli, ulterior validate sau infirmate de medicul specialist, ceea ce asigură un diagnostic mai precis și rapid.
Am fost prima rețea medicală din România care a integrat AI-ul în despistarea precoce a cancerului de sân.
AI-ul nu este folosit, însă, doar în cadrul investigațiilor de acest tip, ci este integrat la nivelul întregii rețele, fiind un sprijin pentru doctori și pacienți în multiple instanțe. Iar un abonament Regina Maria este cheia de acces către întregul ecosistem medical pe care l-am dezvoltat în toți acești ani și care asigură pacienților români calitate medicală la cele mai înalte standarde internaționale, precum și la cele mai noi tehnologii – inclusiv cele care folosesc inteligența artificială pentru ale asigura rezultate de înaltă acuratețe și diagnostice mai rapide.
Sursa:
Dată publicare: 25-10-2024 12:40