(P) Calitatea produselor Fares, recunoscuta atat de organismele de certificare ISO cat si de catre consumatori
Fares Orastie, cel mai mare producator roman de ceaiuri si remedii din plante medicinale, anunta recunoasterea calitatii produselor sale la nivel international, precum si cresterea popularitatii in randul romanilor.
Astfel, compania a obtinut certificarea sistemului de management al sigurantei alimentului in conformitate cu standardul ISO 22000:2005 (HACCP) pentru fluxul de ceaiuri, precum si recertificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008 pentru intreg grupul de firme Fares, ambele atestari aducand garantii suplimentare pentru CALITATEA SI SIGURANTA produselor Fares.
Organismul de certificare este TUV RHEINLAND ROMANIA, filiala a Grupului German TUV Rheinland, cu sediul in Koln, Germania.
Dubla certificare reflecta responsabilitatea companiei fata de consumatori si conformitatea cu cerintele autoritatii de reglementare, precum si cu cele agreate de clienti in legatura cu siguranta alimentelor.
“Satisfactia si siguranta consumatorilor sunt extrem de importante pentru compania noastra. De aceea, ne asiguram in permanenta ca produsele noastre indeplinesc cele mai inalte standarde de calitate. Respectam oamenii, natura si tot ceea ce facem si ne bucuram sa vedem ca acest lucru nu trece neobservat. Anul acesta, Fares a urcat 20 de pozitii in topul celor mai puternice 100 de branduri romanesti, fiind singura companie de ceaiuri si suplimente alimentare care face parte din acest clasament. Prezenta permanenta in acest top reflecta recunoasterea calitatii produselor Fares si aprecierea consumatorilor fata de brand, analizate in cadrul unui studiu de specialitate realizat de revista Biz in luna august 2016”, a declarat Constantin Ana-Maria, manager comunicare Fares.
Fares are o experienta de 87 de ani in prelucrarea plantelor naturale, dezvoltand cu atentie tehnologiile care stau la baza a peste 400 de ceaiuri si produse din plante medicinale.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.