Lavinia Chican, noul partener al agentiei McCann PR. De 10 ani coordoneaza comunicarea pentru BRD Nastase-Tiriac Trophy

Lavinia Chican, McCann PR

Lavinia Chican, Senior Account Director, a fost numita recent Partener in cadrul agentiei McCann PR, anunta un comunicat oficial al companiei.

Lavinia s-a alaturat echipei McCann PR din anul 2008, ea acumuland pana in acest moment o experienta de peste 17 ani in industria de comunicare, dintre care 13 ani in McCann Group.

Din noua sa pozitie, Lavinia va contribui la strategia de dezvoltare a business-ului companiei, fiind in acelasi timp responsabila de campaniile de comunicare pe conturile Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC, Heineken, Carrefour, NEPI, Enel, Salvati Copiii si altele. De asemenea, urmarindu-si pasiunea pentru tenis, Lavinia coordoneaza de mai bine de zece ani comunicarea pentru cel mai important turneu de tenis din Europa de Sud-Est, BRD Nastase-Tiriac Trophy.

Totodata, Lavinia este implicata si in organizarea McCann Conferences pe teme de leadership, educatie, inovatie si sport. “Ma bucur ca, de acum, am alaturi de mine un partener valoros si, totodata, un om extraordinar. Lavinia a reusit sa construiasca in timp o echipa puternica si unita, alaturi de care dezvolta parteneriate de lunga durata cu clienti din randul celor mai importante companii din lume. Cu totii, atat echipa McCann PR, cat si partenerii nostri, vom continua sa beneficiem de experienta si de talentul ei si sa ne inspiram zilnic din pasiunea si energia debordanta a Laviniei”, a declarat Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR.

“Imi place foarte mult ceea ce fac, iubesc McCann-ul. Lucrez cu cei mai buni si invat zilnic de la ei. Asa ca, de acum incolo, nu voi face altceva decat sa imi continui cu si mai mult elan calatoria mea profesionala in cadrul marii familii McCann”.

Citește și
p
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

De-a lungul timpului, echipa condusa de Lavinia Chican in cadrul McCann PR a dezvoltat si implementat campanii de comunicare si BTL recunoscute in plan international, obtinand premii precum Best regional communication campaign in cadrul European Excellency Awards pentru Campania FIFA World Cup 2010 Trophy Tour / Coca-Cola, Silver Drum in 2013 pentru proiectul Coca-Cola Live Tweets, Silver & Bronze Effie Awards in 2014 pentru Campania Dorna “Grija pentru Copii”. Despre McCann PR McCann PR, divizia de relatii publice a grupului McCann, este cea mai mare agentie de comunicare din Romania, din punctul de vedere al cifrei de afaceri.

Multi-premiata si cu recunoasteri internationale pentru campaniile sale inovatoare, McCann PR este afiliata la una dintre cele mai prestigioase si mai mari retele internationale de PR din lume, Weber Shandwick. Portofoliul de clienti McCann PR include companii de renume precum Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC Romania, Carrefour, Unilever, Nestle, Enel Romania, Heineken, Eco-Rom Ambalaje, ExxonMobil, City Insurance, Microsoft, UPC, HTC, Symantec, Teamnet, Toshiba, Electronic Arts, ABSL, Honeywell, NEPI, Salvati Copiii, Engie Romania, Metropolitan Life, Sandoz, MSD, Nespresso, Berarii Romaniei, Berlin-Chemie Menarini, Philip Morris, Pfizer, Medtronic etc. McCann PR este membra a grupului de companii din care mai fac parte agentia de creatie McCann Bucharest, agentia de media Universal Media, agentia de digital MRM Worldwide si agentia de BTL Momentum.

Articol recomandat de sport.ro
Reacția americanilor când au văzut că pot da peste România la CM 2026
Reacția americanilor când au văzut că pot da peste România la CM 2026

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Fiecare sfârșit de an vine cu o perioadă intensă de cumpărături. Startul este dat de Black Friday, când reducerile și ofertele apar la tot pasul, iar tentația de a pune în coș cât mai multe produse este extrem de mare.

(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București
(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București

România intră pe harta marilor destinații mondiale de divertisment.  

(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive
(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive

Kaufland România a susținut prima ediție a Galei „Timp pentru Bine”, un eveniment caritabil ce a strâns 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive.  

Recomandări
Premierul României anunță că în decembrie vom avea ”foarte probabil” o nouă ”ordonanță trenuleț”: ”Nu putem fugi de asta”
Premierul României anunță că în decembrie vom avea ”foarte probabil” o nouă ”ordonanță trenuleț”: ”Nu putem fugi de asta”

Premierul Ilie Bolojan a fost întrebat, vineri, în conferința de presă pe care a susținut-o la Palatul Victoria, dacă salariul minim în România va ”rămâne înghețat” și în anul 2026.   

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Ilie Bolojan: Este o batjocură când îţi iei bani nemunciţi sau banii pe care îi iei nu se reflectă în rezultatele activităţii
Ilie Bolojan: Este o batjocură când îţi iei bani nemunciţi sau banii pe care îi iei nu se reflectă în rezultatele activităţii

Premierul Ilie Bolojan critică indemnizațiile de 27.000 de lei de la Aeroporturi București, numindu-le „o batjocură” în lipsa unor rezultate.