Iustinian Belghir, General Manager Glovo: „Quick commerce-ul a revoluționat modul în care noi facem cumpărături”

×
Codul embed a fost copiat

Invitatul de marți al emisiunii ePlan s-a alăturat echipei Glovo în 2020 ca Head of Comercial pe Europa de sud-est, iar din iunie anul acesta a devenit General Manager pentru România și Republica Moldova. Este vorba despre Iustinian Belghir.  

Fondată în 2015, Glovo operează astăzi în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa, iar în România are deja peste 250 de angajați permanenți.

Andrei Radu:Discutăm astăzi despre un trend și nu doar despre asta, dar e extrem de important să vorbim despre partea de quick commerce, adică despre consumatorii de magazine online sau de e-commerce, care își doresc din ce în ce mai mult livrări ultrarapide. A devenit chestia asta cel puțin în zona asta de Europa centrală și de est. E mai puțin în vest întâlnit trendul ăsta, dar a devenit unul din factorii importanți în luarea deciziei de cumpărare. Hai să explicăm un pic ce înseamnă acest quick commerce și cum a evoluat el în România, până în momentul de față”.

Iustinian Belghir, General Manager Glovo:Cred că toată povestea cu quick commerce-ul vine de la schimbarea comportamentului de utilizatorilor în general. Și aș face o paranteză și m-aș duce în momentul în care a apărut comerțul online, toată lumea se uita la comerțul online, nu știa de unde să-l apuce, ce o să fie, nici măcar nu aveau site-urile optimizate. Și, totuși, a revoluționat modul în care noi facem cumpărături”.

Andrei Radu: Dar te referi când a apărut comerțul online în România sau world wide la noi?

Citește și
eplan
Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag, despre ediția cu numărul 12 de Black Friday: „Oamenii au așteptat asta”
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Iustinian Belghir, General Manager Glovo:Să spunem că a fost cumva mai întârziat, dar chiar am am prins din urmă și avem o penetrare a comerțului online destul de mare în România”.

Mai multe detalii despre quick commerce și e-commerce, în VIDEO atașat.

 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
ePlan. Dan Vîrtopeanu, fondator Breeze Mobile: „Noi am ținut o evoluție a penetrării smartphone timp de 10 ani”
ePlan. Dan Vîrtopeanu, fondator Breeze Mobile: „Noi am ținut o evoluție a penetrării smartphone timp de 10 ani”

Invitatul de astăzi al emisiunii ePlan are peste 20 de ani de experiență în digital, marketing și comunicare în mediul mobile.

Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag, despre ediția cu numărul 12 de Black Friday: „Oamenii au așteptat asta”
Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag, despre ediția cu numărul 12 de Black Friday: „Oamenii au așteptat asta”

Cu o experiență de peste 23 de ani în marketing și comunicare, invitatul de astăzi al emisiunii ePlan s-a alăturat echipei eMag în iunie 2022 pe poziția de Chief Marketing Officer.

CEO-ul adLemonade, Anabela Luca, invitată la ePlan. „Se cumpără mult mai mult online, consumatorul a devenit mult mai educat”
CEO-ul adLemonade, Anabela Luca, invitată la ePlan. „Se cumpără mult mai mult online, consumatorul a devenit mult mai educat”

Anabela Luca, CEO adLemonade și trainer certificat Google, a fost invitată în emisiunea ePlan, realizată de Andrei Radu.

Antreprenorul Alex Dona, invitat la ePlan. Un proiect lansat în perioada pandemiei de Covid-19 ”crește spectaculos”
Antreprenorul Alex Dona, invitat la ePlan. Un proiect lansat în perioada pandemiei de Covid-19 ”crește spectaculos”

Alex Dona, specialist în comunicare și branding, pasionat de inovare și co-fondator desprevin și winedeals, a fost invitat în emisiunea ePlan, realizată de Andrei Radu.  

Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, despre piața de e-commerce în contextul geopolitic actual
Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, despre piața de e-commerce în contextul geopolitic actual

Un lider al unui serviciu de curierat din România a vorbit, în noua ediție a emisiunii ePlan, despre tendințele de cumpărare în permanentă schimbare în rândul românilor.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.