Sorin Grindeanu: Știu câte înjurături îmi iau pentru lucrările de pe Valea Oltului. Merg și eu cu mașina, o dată la două luni

×
Codul embed a fost copiat

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a recunoscut, luni, că știe de disconfortul creat de lucrările de întreținere de pe Valea Oltului, în plin sezon al concediilor.

El a admis, de asemenea, că șoferii care trec prin zonă “îl înjură”, dar a spus că lucrările respective sunt inevitabile, și că acum este cea mai bună perioadă pentru a fi efectuate.

Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor: “Am așa… o obișnuință, ca cel puțin, să zic o dată pe lună, sau o dată la două luni, să merg cu mașina. Știu de lucrările de pe Valea Oltului, acele lucrări de întreținere la poduri și podețe, știu disconfortul, și știu câte înjurături își ia ministrul și Ministerul Transporturilor pe disconfortul pe care îl creează. (…) Acele lucrări să știți că sunt absolut necesare de întreținere, pentru că vin în urma unor expertize la poduri și la podețe și perioada aceasta, chiar dacă provoacă acest discomfort, este cea mai propice în a se executa asemenea lucrări".

Grindeanu a spus că i s-a întâmplat și să fie recunoscut în trafic de către șoferii care stăteau la coadă.

“Da, s-a întâmplat să fiu recunoscut și în trafic, s-a întâmplat să fiu recunoscut și în aeroport în urmă cu vreo 3-4 săptămâni la Timișoara, când avionul Tarom a avut întârziere de 4 ore”, a spus ministrul, fără a da însă detalii despre reacția călătorilor nemulțumiți.

Citește și
autostrada
Asociaţia Pro Infrastructura: Cu puţin noroc vom circula pe Autostrada Sibiu-Piteşti la sfârşitul anului viitor
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

“Cel mai mare contract semnat de CNAIR vreodată” - pentru o bucată din autostrada Sibiu-Pitești

Sorin Grindeanu a făcut aceste declarații într-o conferință de presă în care a anunțat „semnarea celui mai mare contract pe care CNAIR l-a semnat vreodată”, pentru execuția lotului 3 al segmentului Pitești-Sibiu din autostrada A1.

Acest lot, între localitățile Cornetu și Tigveni, este cel mai complex din punct de vedere tehnic, și este singurul dintre cele 5 care nu avea încă un constructor desemnat.

Sorin Grindeanu: “(Costul) este de aproximativ 5.3 miliarde (de lei) fără TVA. Într-un final, cu foarte mare întârziere, avem aceste contracte semnate, urmând ca cei care au câștigat aceste licitații să se țină de termenii contractului și să avem, așa cum spuneam mai devreme, într-un final, după zeci de ani, prima autostradă care va traversa Carpații”.

Potrivit ministrului, lotul 3 al autostrăzii dintre Sibiu și Pitești este cel mai dificil dintre cele cinci. Cu o lungime de aproximativ 37 de kilometri, va avea 95 de poduri şi pasaje și un tunel de aproape 2 kilometri.

“Contractul pentru cei 9 km lipsă, între Margina și Holdea, este o rușine. Nu există urși în Timiș”

Sorin Grindeanu a fost întrebat și de soarta segmentului de autostradă neterminat dintre localitățile Margina (Timiș) și Holdea (Hunedoara). Au trecut aproape 10 ani în care Ministerul Transporturilor și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) nu au reușit să construiască cei 9 kilometri care lipsesc din segmentul Sibiu-Nădlac al A1.

El a anunțat că la 11 septembrie (anul acesta) va fi desemnat și câștigătorul acestei secțiuni, unde lucrările au fost blocate pentru construcția unui ecoduct pentru urși.

Sorin Grindeanu: “Am chemat atunci la Palatul Victoria din Timiș pe toți reprezentanții de la vânători la Romsilva să îmi spună dacă - eu fiind din Timiș, dacă știu prost că nu există urși în Timiș. Sigur că nu există, și ultima testare era în urmă cu aproximativ 100 de ani, Dar nu mai scormonim istoria, așa e proiectul. În această formă ne aflăm astăzi așa s-a primit finanțare europeană.”

Cei 9 kilometri lipsă din segmental Sibiu-Nădlac al autostrăzii A1 provoacă zilnic ambuteiaje, îmtreg traficul de pe șoseaua de mare viteză fiind deviat pe DN7.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Grindeanu: CNAIR a semnat contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 3 din Autostrada Sibiu-Piteşti
Grindeanu: CNAIR a semnat contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 3 din Autostrada Sibiu-Piteşti

Sorin Grindeanu a anunţat, luni, semnarea de către CNAIR a contractului pentru proiectarea şi execuţia lotului 3, Cornetu-Tigveni, din Autostrada Sibiu-Piteşti.

Asociaţia Pro Infrastructura: Cu puţin noroc vom circula pe Autostrada Sibiu-Piteşti la sfârşitul anului viitor
Asociaţia Pro Infrastructura: Cu puţin noroc vom circula pe Autostrada Sibiu-Piteşti la sfârşitul anului viitor

Reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructura afirmă că lucrările pe tronsonul Sibiu-Boiţa al Autostrăzii A1 avansează bine şi, "vom circula pe primii kilometri din Autostrada Sibiu-Piteşti la sfârşitul anului viitor", scrie News.ro. 

Viaductul Tălmăcel de pe autostrada Sibiu-Pitești este unic în România datorită tehnologiei folosite. Când va fi gata
Viaductul Tălmăcel de pe autostrada Sibiu-Pitești este unic în România datorită tehnologiei folosite. Când va fi gata

Unul dintre cele mai impunătoare viaducte din România se construieşte pe autostrada Sibiu-Pitești.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.