”Creativity4Better” Opening Act – primul eveniment din seria de experiențe sub umbrela ”Creativity4Better” Hub

”Creativity4Better” Opening Act

”Creativity4Better” Opening Act – primul eveniment din seria de experiențe sub umbrela ”Creativity4Better” Hub.

Evenimentul se adresează comunității de marcom din România, interesată de tema Conferinței Globale IAA Creativity 4 Better și va reuni pe scenă lideri în piața de marketing și comunicare din România ce își vor expune viziunile proprii asupra creativității și inovației și vor explica modul în care aplică aceste concepte, zi de zi, în business-urile lor, modul în care acestea fac diferența, cresc competitivitea și aduc beneficii comunității.

Printre vorbitorii Opening Act - primul eveniment din seria dedicată industriei de marcom autohtone și internaționale - se numără: Sorina Diaconu - Marketing Director MedLife Group, Călin Clej - Marketing, Capability Development and Sustainability Director, CrisTim Grup, Valer Hancaș - Communications & Corporate Affairs Director, Kaufland România și Roxana Baiaș, IAA Romania Board Member, Marketing Director Residential Segment Telekom România.

"Încă din 2017, când împreună cu Boardul și echipa IAA România am propus pentru prima dată pieței din România conceptul de Creativity4Better îmbrăcat într-o Conferință Globală organizată la București, am avut convingerea că ea nu va rămâne un simplu eveniment dedicat industriei de marcom, una dintre multele conferințe interesante ce se oferă pieței noastre. Iată că, 3 ani mai târziu, venim să propunem o serie de experiențe în formate inovatoare și diverse (de la dezbateri și expuneri, la expoziții de artă și de mică manufactură, la instalații și lansări de carte), adresate unor numeroase publicuri, toate centrate în jurul unui concept generos și necesar care demonstrează modul în care industria noastră se implică în societate, transformând zi de zi, în mod constructiv, lumea în care trăim. Avem convingerea că noul format va apropia industria de societate și va crea suficiente punți prin care, împreună, în mod creativ, să construim un viitor mai bun”, spune Victor Dobre, Director Executiv IAA România.

IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro
Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Brașovul, luat cu asalt de turiști în a doua zi de vară. „Cât de plin este peste tot, cât de bine o duc românii noştri”
Brașovul, luat cu asalt de turiști în a doua zi de vară. „Cât de plin este peste tot, cât de bine o duc românii noştri”

Și la munte a fost o veritabilă zi de vacanță. S-a văzut asta mai ales în centrul Brașovului, plin de turiști care au umplut terasele din Piața Sfatului. Cei care au vrut să evite aglomerația au ales să se plimbe pe aleile răcoroase din parcuri sau păduri

Tinerii din România sunt puternic afectați de știrile false de pe net și rețelele sociale. Doar 15% verifică informațiile
Tinerii din România sunt puternic afectați de știrile false de pe net și rețelele sociale. Doar 15% verifică informațiile

Doar 15% dintre tinerii din România verifică informaţiile pe care le găsesc pe internet, potrivit Eurostat. Și mai bine de de 40% recunosc că au distribuit, cel puțin o dată, o ştire falsă pe rețelele de socializare.

Proiect de ordin: ghiozdane mai ușoare pentru copii. Nu ar trebui să depășească 10% din greutatea corporală
Proiect de ordin: ghiozdane mai ușoare pentru copii. Nu ar trebui să depășească 10% din greutatea corporală

Ghiozdane mai ușoare pentru elevi. Asta își dorește Ministerul Sănătății, care a venit și cu propuneri. Greutatea ghiozdanului nu ar trebui să depășească 10% din cea a copilului.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.