Reclamă neobișnuită, lansată în SUA, în pauza Super Bowl. A fost atât de eficientă, încât serverele companiei au cedat

×
Codul embed a fost copiat

O reclamă neobișnuită, lansată în Statele Unite în pauza Super Bowl, le-a captat atenția în mod special celor care urmăreau finala campionatului de fotbal american.

Clipul de un minut promova o platformă de tranzacţionare a criptomonedelor şi a atras un număr uriaş de vizitatori pe site-ul companiei. Atât de mulţi, încât serverele au cedat.

Zecile de milioane de americani care au urmărit de acasă, de la prieteni sau din baruri finala campionatului de fotbal american au vazut una dintre cele mai neobișnuite și mai simple reclame din istoria Super Bowl.

În pauza meciului, timp de un minut întreg, un cod QR s-a plimbat pe ecranele televizoarelor.

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Nu e de mirare că, în unele baruri, oamenii au făcut galerie mai mult pentru cei care încercau să prindă codul cu telefonul mobil decât pentru cele două echipe care își disputau trofeul.

Mai ales că imaginea amintea de o scenă celebră din serialul „The Office”.

20 de milioane de oameni au accesat site-ul companiei. Serverele au cedat

Până la urmă, misterul a fost dezlegat. Reclama era pentru o platformă de tranzacții cu criptomonede. Cei care au reușit să „citească” tot codul QR au primit la înscriere echivalentul a 15 dolari în criptomonedă.

Numai că numărul uriaș de curioși a blocat serverele. Potrivit reprezentanților companiei, 20 de milioane de oameni au intrat pe site într-un singur minut.

Creatorii reclamei au primit laude pentru ingeniozitate. Au fost, însă, și voci care au susținut că cele 13 milioane de dolari, cât a costat minutul de publicitate în pauza Super Bowl, ar fi fost mai utile dacă erau folosite pentru a îmbunătăți rețeaua de servere a platformei. Compania și-a îndeplinit, însă, scopul: reclama a fost aplaudată mai ceva ca un eseu.

Articol recomandat de sport.ro
Galerie de lux în finala Champions League! Partenerele starurilor de la Real Madrid și Borussia Dortmund, prezente pe Wembley
Galerie de lux în finala Champions League! Partenerele starurilor de la Real Madrid și Borussia Dortmund, prezente pe Wembley
Citește și...
Super Bowl 2022. Ce audiență a avut finala
Super Bowl 2022. Ce audiență a avut finala

Senzație la Super Bowl 2022! Dr. Dre şi Snoop Dogg au deschis spectacolul cu „The Next Episode" şi „California Love". Rapperul 50 Cent, un invitat neanunţat, a cântat "In Da Club" suspendat cu capul în jos de un tavan.

Recomandări
Tinerele românce luate de ape în Italia au fost găsite decedate. Nu se știe nimic despre băiatul care le însoțea
Tinerele românce luate de ape în Italia au fost găsite decedate. Nu se știe nimic despre băiatul care le însoțea

Trupurile neînsuflețite a doi dintre cei trei tineri români care au dispărut în apele râului Natisone după ce, vineri, au fost luaţi de ape sub podul Romano din Orsaria di Premariacco (Udine).  

Scandal electoral și bătăi de stradă la Belciugatele. Echipa PSD s-a confruntat dur cu cea a PNL. Poliția a intervenit
Scandal electoral și bătăi de stradă la Belciugatele. Echipa PSD s-a confruntat dur cu cea a PNL. Poliția a intervenit

Primarul și viceprimarul PSD din comuna Belciugatele au fost implicați într-un scandal electoral care s-a lăsat cu intervenția Poliției și a Ambulanței.

ÎPS Teodosie și-a exprimat public părerea despre donarea de organe. Pe care dintre acestea „nu este moral să le dăm”
ÎPS Teodosie și-a exprimat public părerea despre donarea de organe. Pe care dintre acestea „nu este moral să le dăm”

Arhiepiscopul Tomisului, ÎPS Teodosie, şi-a exprimat public opinia despre donarea de organe, întrebat despre acest subiect în emisiunea la care participă cu regularitate, la un post de radio.