ePlan. Andrei Georgescu oferă explicații despre cât de eficientă este comunicarea prin e-mail pentru magazinele online

×
Codul embed a fost copiat

Andrei Georgescu, profesor de e-mail marketing și data management în cadrul școlii IAA încă din 2015 și unul dintre fondatorii compania White Image, este invitatul noii ediții ePlan.

White Imagie oferă atât plaftorma tehnică pentru analiza și gestionarea comunicărilor prin e-mail, SMS și CRM, precum și servicii de consultanță și implementare a campaniilor pentru multe companii.

Cât de eficiente sunt campaniile de e-mail marketing și cum se compară cu celelalte medii în care un magazin online se poate promova?

Sunt convins că fiecare expert spune că cel mai bun este canalul lui, dar dacă ne uităm la rezultatele din Google Analytics și dacă ne uităm pentru e-Commerce-urile mai mature sau care au trecut de perioada de început, vom vedea că e-mailul este cam al doilea-al treilea canal de vânzare din punct de vedere al numărului de vânzări generate și al ratei de conversie.

Există un canal care își aduce rezultate raportat la investiția pe care o ai, dar lumea îl percepe ca pe un canal ieftin, ușor de făcut. Este acesta un mit?

Citește și
eplan
ePlan. Sfaturi de la Cosmin Dărăban pentru o afacere de succes în eCommerce
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Adevărul e undeva la mijloc. Este un canal relativ accesibil ca și cost, doar că depinde cât de mult vrei să te dezvolți în zona asta. Dacă vrei să trimiți niște mailuri și atât, este ieftin, dacă vrei să ajungi în zona de care ziceam la început, unde e-mailul este pe locul 2-3 pentru magazinele online, acolo trebuie să investești puțin mai mult. Trebuie să investeși în colectarea unei baze de date, în segmentare și în mesaje.

E-mail marketingul este potrivit pentru orice tip de bussines e-Commerce?

Nu este un canal potrivit pentru start-up-uri pentru că, în primul rând, trebuie să ai o bază de date, iar start-up-urile nu au cum să aibă o bază de date pentru că sunt la început. Să zicem că este un canal eficient pentru bussinesuri care au 2-3 ani de activitate, în care au avut activitate susținută ca imagine.

Cum faci să-ți construiești o bază de date?

Ar trebui să te gândești, în primul rând, la care sunt toate punctele tale de interacțiune cu clientul. În al doilea rând trebuie să te gândești care ar fi pretextele sau motivele care ar fi suficient de atractive pentru cineva ca să-ți lase adresa de mail.

Mai multe detalii în video.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
ePlan. Tot ce trebuie să știm despre Google Analytics atunci când avem un magazin online. Sfaturile lui Eugen Potlog
ePlan. Tot ce trebuie să știm despre Google Analytics atunci când avem un magazin online. Sfaturile lui Eugen Potlog

Invitatul noi ediții ePlan este Eugen Potlog, founder UX Studio. Are peste 15 ani de experiență în user experience, Google Analytics și optimizarea ratei de conversie, fiind specialist certificat de către Conversion Excel și Nielsen Norman Group.

ePlan. Sfaturi de la Cosmin Dărăban pentru o afacere de succes în eCommerce
ePlan. Sfaturi de la Cosmin Dărăban pentru o afacere de succes în eCommerce

Invitatul noi ediții ePlan este Cosmin Dărăban, co-fondatorul platformei Gomag, specialist în marketing online, optimizarea ratei de conversie și în tehnici de creștere a traficului și vânzărilor pentru magazinele online.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.