Ferrari a început să accepte plata în criptomonede a maşinilor în urma solicitărilor clienţilor săi bogaţi

Ferrari
iStock

Ferrari a început să accepte plata în criptomonede a maşinilor sale sport de lux în SUA şi o va face şi în Europa, în urma solicitărilor clienţilor săi bogaţi, a declarat directorul său de marketing şi comercial, pentru Reuters.

Marea majoritate a companiilor de tip blue-chip s-au ferit de cripto, deoarece volatilitatea bitcoin şi a altor criptomonede le face impracticabile pentru comerţ.

Reglementările neregulate şi consumul ridicat de energie au împiedicat, de asemenea, răspândirea criptomonedei ca mijloc de plată.

Printre acestea se numără producătorul de maşini electrice Tesla, care în 2021 a început să accepte plata în bitcoin, cea mai valoroasă monedă cripto, înainte ca CEO-ul Elon Musk să o oprească din cauza preocupărilor legate de mediu.

Directorul de marketing şi comerţ al Ferrari, Enrico Galliera, a declarat că minerii de criptomonede au făcut eforturi pentru a-şi reduce amprenta de carbon prin introducerea de software nou şi o utilizare mai largă a surselor regenerabile.

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

”Ţinta noastră de a atinge neutralitatea carbonului până în 2030 de-a lungul întregului nostru lanţ valoric este absolut confirmată”, a spus el într-un interviu.

Ferrari a spus că decizia a venit ca răspuns la solicitările pieţei şi ale dealerilor, deoarece mulţi dintre clienţii săi au investit în cripto.

”Unii sunt tineri investitori care şi-au construit averea în jurul criptomonedelor. Alţii sunt investitori mai tradiţionali, care doresc să-şi diversifice portofoliile”, a spus el.

În timp ce unele criptomonede, cum ar fi cea de-a doua ca mărime, ether, şi-au îmbunătăţit eficienţa energetică, bitcoin atrage în continuare critici pentru extragerea sa consumatoare de energie.

Ferrari a livrat peste 1.800 de maşini în regiunea sa din America, care include SUA, în prima jumătate a acestui an.

Galliera nu a spus câte maşini se aştepta Ferrari să vândă prin cripto. El a arătat că portofoliul de comenzi al companiei a fost puternic şi complet rezervat până în 2025, dar compania a vrut să testeze acest univers în expansiune.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Peste 600.000 de automobile Citroën din aproximativ 20 de țări, rechemate la service pentru o problemă la airbag
Peste 600.000 de automobile Citroën din aproximativ 20 de țări, rechemate la service pentru o problemă la airbag

Marca auto Citroën a informat joi că a decis să recheme la service peste 600.000 de automobile de tip C3 şi DS3 din aproximativ 20 de ţări, din cauza unei probleme la airbag pentru modelele produse între 2009 şi 2019, transmite AFP.

Stellantis şi Leapmotor vor începe în septembrie să vândă vehicule electrice accesibile în România
Stellantis şi Leapmotor vor începe în septembrie să vândă vehicule electrice accesibile în România

Stellantis va începe în septembrie să vândă vehicule electrice (EV) de la partenerul său chinez Leapmotor în nouă ţări europene, inclusiv România, pentru a extinde oferta sa de maşini accesibile.

Zeekr, producător de vehicule electrice, intră pe piața americană cu o evaluare de 5,13 miliarde dolari
Zeekr, producător de vehicule electrice, intră pe piața americană cu o evaluare de 5,13 miliarde dolari

Producătorul de vehicule electrice Zeekr Intelligent Technology Holding vizează o evaluare de până la 5,13 miliarde de dolari în oferta sa publică iniţială (IPO) din SUA, scrie Reuters. 

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.