Apartamentul de lux din România unde cazarea ajunge şi la 400 euro pe noapte
Camera de hotel cu bucătar personal, transport cu limuzina și bilete la spectacole, rezervate din timp.
Sunt doar câteva dintre serviciile de care beneficiază turiștii care se cazează în hotelurile bune de la munte. Cele mai moderne camere sunt echipate cu sisteme inteligente, iar personalul stă la dispoziția clienților indiferent de oră. Toate acestea ridică însă costurile unui sejur la câteva mii de euro.
Cei care rezervă un penthouse în acest complex primesc un cod pe telefon prin intermediul căruia pot deschide ușa la orice oră doresc, fără să aibă de-a face cu vreun recepționer.
Odată intrați în penthouse, turiștii găsesc pe masă ciocolată, Prosecco și un card personalizat pentru accesul în hotel, iar cu o simplă atingere a telefonului pe o broșură se pot conecta la internet.
Lumina, temperatura și muzica pot fi reglate cu ajutorul telefonului mobil. Gazdele spun au investit în fiecare apartament câte 15.000 de euro ca să pună la punct sistemul.
Hotelul nu are restaurant, pentru că fiecare apartament are o zona special amenajată. Un bucătar profesionist pregătește pe loc fiecare comandă, iar oaspeții au la dispoziție și un ospătar. Cazarea costă între 100 și 400 de euro pe noapte, iar o cină cu 5 feluri de mâncare și băutură ajunge la 65 de euro de persoană. Clienții au la dispoziție și un serviciu de concierge, prin care le sunt îndeplinite cele mai trăsnite dorințe.
Norbert Bota, manager hotel: „Am avut un oaspete care a vrut să se plimbe cu o mașină de lux și am avut plăcerea de a-i oferi o astfel de mașină cu 500 de cai putere. A avut mașina la dispoziție trei zile. Toată experiența l-a costat în jur de 800 de euro.”
În unele hoteluri de 4 și 5 stele din Poiana Brașov există angajați desemnați să satisfacă toate cererile de la călcatul hainelor, la achiziționarea ski-passului ori a suvenirurilor, până la organizarea unor degustări de vin.
Gabriel Roșca, administrator hotel: „Am avut cereri de plimbări cu elicopterul. Am găsit cereri pentru plimbări cu parapanta. Toate serviciile se pot găsi.”
Alin Aelenei, reprezentant hotel: „Încercăm să-i facem sejurul cât mai plăcut, lipsit de griji și tot ce înseamnă din partea lui să găsească servicii diferite. Alte lucruri de făcut în timpul vacanței, există și parte de colaborator unde e contracost, încercăm să oferim și gratuit pe partea de consiliere.”
Oaspeții pot cere și un program cu activități pentru fiecare zi de ședere.