Una dintre cele mai spectaculoase fotografii de la NASA a fost adusa la "viata"

prima poza cu Luna si Pamantul

NASA a facut un cadou special de acest Craciun.

"Rasaritul Pamantului" este una dintre cele mai celebre fotografii din istoria omenirii.

Realizata in timpul misiunii Apollo 8, fotografia surprinde momentul in care "Terra" rasare pe suprafata Lunii.

La aproape 45 de ani de la acel moment istoric, NASA a reusit sa transforme o fotografie intr-o imagine vie.

rasarit pamant

Un îndulcitor pentru prăjituri și băuturi poate deteriora peretele intestinal, au descoperit oamenii de știință

Un îndulcitor folosit în prăjituri, băuturi răcoritoare și gumă de mestecat poate dăuna grav sănătății oamenilor prin slăbirea intestinului, a descoperit un nou studiu, citat de The Guardian.

O uriaşă erupţie energetică, echivalentă cu energia eliminată de Soare în 10.000 de ani, detectată de astronomi

Magnetarii se numără printre cele mai extreme obiecte cereşti din Univers - o clasă de rămăşiţe stelare compacte, denumite stele neutronice şi care deţin câmpuri magnetice foarte puternice.

Operație uimitoare în SUA. O femeie are acum un rinichi de porc modificat genetic și se simte bine

Medicii americani au transplantat un rinichi de porc unei femei din New Jersey care era aproape de moarte, în cadrul unei intervenții chirurgicale care i-a stabilizat inclusiv inima bolnavă.

Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață

Fostul președinte Ion Iliescu este oficial suspect în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie '90 pentru infracțiuni contra umanității.

Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom

La Slănic, în Prahova, craterul din centrul orașului s-a adâncit cu 20 de centimetri și nimeni nu poate spune dacă surparea se va opri.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.