Stephen Hawking spune cum ar trebui oamenii să se pregătească pentru migrarea în cosmos

Ultimul update: Vineri 26 Ianuarie 2018 17:50
Data publicarii: Duminica 26 Noiembrie 2017 15:29
Categorie: Stiinta
hawking

Profesorul Stephen Hawking a lăudat un cântăreţ de muzică pop din China, Wang Junkai, deoarece i-a adresat o întrebare despre cum ar trebui oamenii să se pregătească pentru migrarea în cosmos în următorii ani,

Stephen Hawking l-a lăudat pe Wang Junkai – solistul celei mai populare trupe de băieţi din China, TFBOYS, pe platforma de socializare Weibo, relatează Reuters.

Wang Junkai a publicat pe Weibo, vineri, un videoclip în care îl întreabă pe autorul cărţii ”Scurtă istorie a timpului” despre cum ar trebui umanitatea să se pregătească pentru migrarea interstelară în următorii ani.

Recent, Hawking a avertizat că oamenii vor trebui să evacueze Pământul, pentru că, după următorii 600 de ani, planeta s-ar putea transforma într-o „minge de foc” din cauza consumului de energie.

În această lună, Stephen Hawking a participat la un summit de ştiinţă organizat de Tencent Holdings şi le-a cerut investitorilor să sprijine ideea de a călători către cea mai apropiată planetă din afara sistemului nostru solar, în speranţa că vor găsi o planetă locuibilă.

Fizicianul în vârstă de 75 de ani a transmis prin intermediul unui video publicat pe Weibo că Wang a adresat o „întrebare excelentă”, care i-a oferit informaţii despre generaţia Y şi curiozităţile acesteia în privinţa viitorului.

Wang şi ceilalţi doi membri ai trupei TFBOYS au fiecare câte 30 de milioane de persoane care le urmăresc conturile Weibo.

Contul lui Hawking pe platforma Weibo, deschis anul trecut, este urmărit de 4,3 milioane de persoane.

Deţinută de Weibo Corp, Weibo este cea mai mare platformă de socializare din China, cu peste 200 de milioane de utilizatori activi.

hawking Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer