Prima ”Super Lună” a anului 2018

×
Codul embed a fost copiat

Dacă vi s-a părut că Luna a avut, marți noapte, o strălucire aparte, să ştiţi că n-a fost doar o impresie.

Specialiştii de la NASA spun că a fost prima "Super Lună" a anului, cea mai mare şi cea mai strălucitoare.

A fost, aşadar, nu doar plină, ci şi mult mai apropiată de Pământ. Sute de astronomi amatori, încântaţi de fenomen, au postat pe reţelele de socializare imagini încântătoare.

NEWS ALERT Lovitură grea pentru Ianis Hagi! Anunțul făcut de scoțieni
Fotografii NASA: nebuloasă planetară asemănătoare cu o decorațiune de Crăciun

Telescopul spaţial Hubble a capturat o imagine ce arată ca un ornament de sărbători colorat în spaţiu.

Rusia a lansat o rachetă Soyuz duminică dimineaţă

O capsulă Soyuz cu trei astronauţi la bord a fost lansată duminică, de pe cosmodromul rus Baikonur, din Kazahstan, spre Staţia Spaţială Internaţională (ISS) pentru o misiune de peste 4 luni.

NASA a descoperit un sistem solar cu acelaşi număr de planete ca al nostru

Agenţia spaţială americană (NASA) a descoperit în premieră opt planete care orbitează în jurul aceleiaşi stele, o stea îndepărtată numită Kepler-90, aflată la o distanţă de 2.545 de ani lumină de Pământ, în constelaţia Dragonul, relatează joi CNN.

Donald Trump vrea ca NASA să trimită astronauţi pe Lună şi apoi pe Marte

Preşedintele american, Donald Trump, a semnat luni o directivă care trasează ca obiectiv pentru Administraţia Naţională Aeronautică şi Spaţială din SUA (NASA) stabilirea "unei baze" pe Lună, vizitată ultima dată de oameni în 1972.

Cătălin Cîrstoiu: „Nu sunt în incompatibilitate. La Anemona Med mi-am ajutat colegi”

Medicul Cătălin Cârstoiu, candidatul comun al PSD și PNL pentru Primăria Capitalei a declarat că mandatul său este pe masa coaliției. Liderii celor două partide i-au cerut să lămurească acuzațiile de incompatibilitate.

Statele membre NATO au ajuns la un acord privind Ucraina. Decizia anunțată de Jens Stoltenberg

Statele membre NATO au ajuns la un acord cu privire la trimiterea de sisteme de apărare antiaeriană suplimentare în Ucraina, printre care baterii de rachete Patriot, a anunţat, vineri, secretarul general al Alianţei Nord-Atlantice, Jens Stoltenberg.

Trei dintre avioanele de luptă F-16 cumpărate de MApN din Norvegia au ajuns în România. GALERIE FOTO

Ministerul Apărării Naţionale anunţă că vineri trei aeronave F-16 Fighting Falcon achiziţionate de România de la Regatul Norvegiei au aterizat în Baza 71 Aeriană „General Emanoil Ionescu", de la Câmpia Turzii, în vederea dotării Escadrilei 48 Vânătoare.