Imagini spectaculoase filmte de Curiosity pe Marte: rasaritul Lunii Phobos. VIDEO

phobos marte

Pe 28 iulie, Curiosity, robotul trimis de NASA pe Marte, a surprins aparitia uneia dintre cele doua luni ale Planetei Rosii. Astrul este denumit Phobos.

Imaginile au fost facute publice sub forma unui clip video de 30 de secunte, realizat prin compliarea a 86 de fotografii realizate de Curiosity, intr-un interval de aproximativ 30 de minute.

Phobos, Luna mai mica a planetei Marte, are o lungime de aproximativ 27 de kilometri si o latime de 11 kilometri.

Frumoase și valoroase. Zece sportive românce superbe care merg la Paris ca să câștige medalii | FOTO
NASA publica dovada surprinsa de Curiosity ca pe Marte a existat apa

Revista Science va publica un material amplu legat de dovezile existentei apei intr-un trecut indepartat pe planeta Marte.

Ochi de vultur sau doar o imaginatie bogata? Ce a observat un blogger intr-o poza de pe Marte. FOTO

Un blogger din Japonia a declansat o adevarata dezbatere pe internet, dupa ce a observat un detaliu cel putin interesant, intr-o fotografie realizata pe Marte de Curiosity, robotul NASA.

De 9 luni de zile, NASA urmareste aceste imagini. Filmul de pe Marte nevazut pana astazi

De 9 luni, de cand Roverul Curiosity a fost trimis pe planeta Marte, NASA a urmarit alaturi de misiunea robotelului si alte imagini, pentru a studia exact ce se intampla la nivelul solului planetei rosii.

IGPR: Şoferilor depistaţi pozitiv la Drugtest nu li se întocmeşte dosar penal până vine răspunsul de la Medicina Legală

Poliţia Română precizează că şoferilor testaţi pozitiv cu aparatul Drager5000 nu li se întocmeşte dosar penal, în intervalul de 72 de ore până la sosirea rezultatelor probelor biologice de la instituţiile de medicină legală.

Apar primele imagini cu presupusul criminal al dentistei din Brăila. Noi informații despre cum a fost ucisă

Sunt deja 3 zile de când o doctoriță orginară din Republica Moldova a fost ucisă în cabinetul ei stomatologic din Brăila, iar polițiștii nu au reușit să dea de urma criminalului.

MAE, despre violențele din Leeds: Ambasada României la Londra şi Consulatul General din Manchester nu au fost notificate