NASA si Agentia Spatiala din Japonia au lansat un satelit meteorologic de pe centrul spatial Tanegashima

NASA

NASA si Agentia Spatiala din Japonia (JAXA) au lansat, in jurul 17:00 GMT (ora 20:00) a Romaniei un satelit meteorologic de noua generatie, menit sa ofere informatii privind caderile de precipitatii si ninsoare.

UPDATE 20:47 Din primele informatii, lansarea a fost una de succes.

Imagini LIVE din timpul lansarii au putut fi urmarite AICI.

Satelitul, GPM, va prelua date de la numerosi alti sateliti si va produce masuratori globale din spatiu privind caderile de precipitatii si ninsoare.

GPM va oferi estimari globale ale conditiilor meteo la fiecare trei ore. Datele oferite de satelit vor fi analizate de cercetatori pentru a studia fenomene precum incalzirea globala, schimbarile climatice, inundatiile, secetea sau formarea uraganelor.

NASA
O tara scufundata in intuneric. Cum arata Coreea de Nord, vazuta noaptea din spatiu

Satelitul GPM va orbita la o distanta de 407 kilometri de Pamant.

NASA a anuntat ca a descoperit 715 exoplanete noi

NASA a anuntat miercuri descoperirea a 715 noi exoplanete - planete aflate in afara Sistemului nostru Solar -, gratie telescopului spatial Kepler, informeaza AFP.

Cine a stins lumina? NASA a facut publica o imagine in care arata cat de intunecata este noaptea Coreea de Nord, fata de China sau vecinii de la sud, totul surprins de pe Statia Spatiala Internationala.

Furtuna de zapada din SUA a anulat 6000 de zboruri. NASA a ilustrat un fenomen meteo, nemaiintalnit de 30 de ani

Dupa ce furtuna a maturat sudul Statelor Unite, ploaia inghetata si ninsorile afecteaza acum estul si nord-estul.

Conversația dintre Visarion Alexa și o enoriașă: „Te știu de când erai mică. Sunt ca plastelina în mâinile tale” FOTO

Au apărut noi mesaje acuzatoare la adresa preotului Visarion Alexa. Încă o femeie povestește, că părintele i-a făcut avansuri și chiar, a sărutat-o când, au fost împreună. Pentru a dovedi că nu minte a publicat, și capturi cu mesajele.

O fraudă uriașă cu lemn tăiat ilegal din păduri, investigată în aproape jumătate din țară. Cine ar fi suspecții

Una dintre cele mai mari fraude cu lemn tăiat ilegal din păduri este investigată de nouă structuri ale statului. Poliţiştii şi procurorii au descins la 17 Ocoale Silvice din Suceava, dar şi la 146 de firme şi chiar adrese particulare din alte 17 judeţe.

Prețurile vor continua să crească. Cele mai mari majorări vor fi în construcții și la produsele de la raft

Şi pentru că mereu este loc de mai rău prețurile vor continua să crească toamna aceasta, arată un sondaj al Institutului Național de Statistică, la care au participat 9 mii de manageri de firme.