Ce sunete se aud într-o gaură neagră. NASA a reușit să le capteze | AUDIO

gaura neagra
Shutterstock

NASA a publicat un material audio în care se poate se pot auzi sunetele dintr-o gaură neagră.

Sunetele sunt ale unei găuri negre ce se află la peste 200 de milioane de ani lumină depărtare de Pământ.

„Concepția greșită că nu există sunet în spațiu provine din cauza faptului că cea mai mare parte a acestuia este un vid care nu oferă nicio modalitate de călătorie a undelor sonore”, a scris NASA pe Twitter.

„Un grup de galaxii are atât de mult gaz încât am captat sunetul real. Aici este amplificat și mixat cu alte date pentru a putea auzi o gaură neagră!”, a mai scris NASA.

microsatelit
Un microsatelit construit de liceeni români va fi lansat în spațiu cu o rachetă SpaceX. Numele inedit primit de acesta
Dana Budeanu și misterul „hotarului de fier” de pe Intrarea Urali. Cum s-a terminat scandalul dintre creatoarea de modă și Primăria Sectorului 1

Gaura neagră în cauză se găsește în centrul unui grup de galaxii numit Perseus.

Englezii au găsit vinovatul pentru finala pierdută: ”Slab și incapabil. Nota 3”
Imagini inedite cu planeta Jupiter publicate de NASA. FOTO

Telescopul spațial James Webb al NASA a surprins noi imagini cu Jupiter, care vor ajuta oamenii de știință să ofere mai multe indicii despre viața planetei gigant.

Compania Alba Orbital, liderul mondial în privinţa construcţiei şi intermedierii lansărilor de microsateliţi, va lansa în spațiu cu o rachetă SpaceX un microsatelit construit de liceeni români.

Roberta Metsola a fost realeasă președintă a Parlamentului European pentru doi ani şi jumătate

Eurodeputata malteză Roberta Metsola, membră a Partidului Popular European, a fost aleasă marţi preşedintă a Parlamentului European pentru următorii doi ani şi jumătate.

Pană de curent la unul dintre cele mai mari spitale din Capitală. Problema a fost remediată în câteva ore

Institutul Clinic Fundeni se confruntă, marţi, cu o pană de curent electric, problema urmând a fi remediată.

Coșmarul călătorilor continuă. Zeci de elevi au ajuns acasă plângând, de la mare, după 14 ore de caniculă petrecute în tren

În lacrimi. Așa au ajuns marți dimineață acasă, la Craiova, 100 de elevi care s-au întors cu trenul de la mare.