Calatoriile interplanetare sunt cu un pas mai aproape. Racheta ce ar putea ajunge pe luna in patru ore functioneaza

EM Drive

Noi dovezi ca motorul de racheta "imposibil" chiar functioneaza. Acesta ar duce o nava pe Marte in 70 de zile si pana in Alpha Centauri in 100 de ani. Un roman a postat pe Youtube un experiment ce confirma ca EM Drive merge.

Calatoriile interplanetare ar putea fi cu un pas mai aproape dupa ce cativa cercetatori ar fi confirmat ca motorul cu propulsie electromagnetica (EMD) - ce ar putea ajunge pe luna in patru ore - chiar functioneaza, scrie The Telegraph.

EMD a fost conceput de inventatorul britanic Roger Shawyer acum 15 ani, dar a fost ridiculizat la acea vreme pentru ca este imposibil din punct de vedere stiintific.

Citeste mai multe pe hotnews.ro!

Slovacii sunt dramatici după România - Belgia 0-2 + concluzia trasă înainte de meciul decisiv împotriva tricolorilor
O noua exoplaneta foarte asemanatoare Pamantului, descoperita cu ajutorul telescopului Kepler. Ce spun expertii

O echipa de astronomi a anuntat joi descoperirea, prin intermediul telescopului orbital Kepler, apartinand NASA, a unei exoplanete foarte asemanatoare Pamantului.

NASA a publicat noi imagini cu satelitii Nix si Hydra ai planetei Pluto. Ce se observa daca te uiti de aproape

NASA a dezvaluit noi imagini de pe planeta pitica Pluto, obtinute de sonda New Horizons. Imaginile ofera noi detalii de la suprafata satelitilor Nix si Hydra, doi dintre cei cinci sateliti ai acestui planetoid, informeaza Agerpres.

NASA a publicat imagini noi de pe planeta Pluto.
NASA a publicat imagini noi de pe planeta Pluto. "Descoperirea depaseste toate asteptarile noastre"

Agentia spatiala americana NASA continua sa dea publicitatii noi date si imagini de pe planeta pitica Pluto, cu ajutorul sondei New Horizons. Dupa ce au descoperit munti inalti, oamenii de stiinta au primit acum fotografii cu imense campii inghetate.

Atacuri teroriste în Rusia. Cel puțin 15 morți, printre care polițiști și un preot VIDEO

Peste 15 poliţişti şi mai mulţi civili, printre care un preot ortodox, au fost ucişi duminică de militanţi înarmaţi în Daghestan, în sudul Rusiei, a anunţat luni guvernatorul regiunii, Serghei Melikov, într-o declaraţie video.

Milioane de români au urmărit cu sufletul la gură meciul României cu Belgia la EURO 2024. „A fost palpitant”

Milioane de români din întreaga țară au urmărit cu sufletul la gură partida dintre Belgia și România. În București, dar și în marile orașe, terasele au fost pline, iar oamenii au cântat și tresărit la fiecare pasă.

Războiul din Ucraina, urmărit pe radar din satul românesc care va deveni cea mai mare bază NATO din Europa: ”E suprarealist”

NATO urmărește de la Mihail Kogălniceanu în direct pe radar războiul dus de Rusia în Ucraina, iar asta este suprarealist până și pentru militarii americani cantonați acolo. În plus, se obțin informații valoroase despre tot ce fac rușii.