planeta

A inceput cursa pentru gasirea celei de-a noua planete a sistemului solar. Spatiul de cautar, redus la jumatate

Ar putea fi gasita a "noua planeta" a sistemului solar pe care cercetatori americani cred ca au descoperit-o gratie unor modele matematice?

Astronomii francezi au reusit sa precizeze directiile spre care trebuie orientate telescoapele in aceasta incercare, scrie AFP.

"Avand in vedere tot ce stim despre miscarile planetelor in sistemul solar, lucrarile noastre ne permit sa spunem ca este posibil sa existe, dar oriunde", a declarat Jacques Laskar, astronom la Observatorul din Paris, care publica un studiu impreuna cu Agnes Fienga, de la Observatorul de pe Coasta de Azur (sudul Frantei).

Citeste mai multe pe hotnews.ro!

Citeste și...
iLikeIT.
iLikeIT. "Facebook stie unde locuiesti". Ce dezvaluie despre tine aplicatiile pe care le instalezi pe telefon

Seful Facebook si-a propus sa conecteze toti oamenii de pe planeta, inclusiv pe cei care nu au inca internet. Vreo 5 miliarde mai exact in urmatorii ani.

Locurile secrete sterse de Google Earth de pe harta. Lista include o rafinarie din Ungaria si un oras misterios din Rusia

Google Earth permite oricui sa survoleze virtual orice loc de pe planeta, insa lucrurile stau diferit in cazul unor zone controversate, a caror vizualizare este limitata de sateliti.

Cercetatorii americani, aproape sa faca o descoperire uriasa. Cum s-ar putea modifica sistemul nostru solar

Doi cercetatori americani au anuntat descoperirea unor indicii puternice cu privire la posibila existenta a unei noi planete in sistemul nostru solar, cea de-a 9-a, o planeta foarte mare.

Ultimele Știri
Stare de urgență decretată în nordul Italiei. Cinci regiuni ale țării, grav afectate de secetă

Italia a declarat luni stare de urgenţă în cinci regiuni din nord şi a anunţat deblocarea unui fond de 36,5 milioane de euro pentru a face faţă secetei care a lovit câmpia fluviului Po de câteva săptămâni, scrie AFP, citată de Agerpres.

Tatăl Roxanei, românca ucisă de rechin în Egipt, a aflat de la știri despre tragedie. „Singura ei bucurie erau călătoriile”

Autoritățile române au luat legătura cu familia româncei care a fost ucisă de un rechin, când făcea scufundări la mică adâncime în Egipt.

Robert E. Crimo III, în vârstă de 22 de ani, suspectul în cazul atacului din Chicago, a fost reținut de poliție

Poliţia l-a identificat şi reţinut pe Robert E. Crimo III, în vârstă de 22 de ani, ca suspect în cazul atacului de la parada din Highland Park dintr-o suburbie a orașului Chicago.