Hagi, Ilie Nastase si Nadia vor promova turismul romanesc in strainatate
Campania de promovare va costa, potrivit ministrului turismului, Elena Udrea, cateva milioane de euro. Doua milioane vor fi destinate difuzarii unui spot pe doua televiziuni internationale de mare audienta.
Campania se va desfasura sub sigla "Romania, land of choice" si va include reclame outdoor print si chiar pe internet.
"Urmeaza sa contractam doua mari televiziuni internationale si vom face o licitatie pentru asta. Campania de promovare a turismului romanesc, in parteneriat cu BRD, care avea deja o intelegere cu cei trei mari sportivi, va debuta la sfarsitul lunii mai si va dura aproximativ un an, pana cand va fi gata si va incepe sa fie promovat brandul Romaniei", a declarat marti Elena Udrea, potrivit Mediafax.
Udrea a explicat ca aceasta campanie va fi facuta sub sigla "Land of choice", care este un vers din viitorul imn turistic al Romaniei, pentru ca a constatat ca aceasta sintagma a avut succes.
O parte din campanie se va desfasura sub forma unor carti postale, unde Gheorghe Hagi este asociat cu un urs carpatin, Ilie Nastase cu un ras, iar Nadia Comaneci cu o egreta.
Sursa: Mediafax
Etichete: turism, elena udrea, Gheorghe Hagi, ilie nastase, nadia comăneci,
Dată publicare:
28-04-2009 00:00