Hagi, Ilie Nastase si Nadia vor promova turismul romanesc in strainatate

Gheorghe Hagi

Campania de promovare va costa, potrivit ministrului turismului, Elena Udrea, cateva milioane de euro. Doua milioane vor fi destinate difuzarii unui spot pe doua televiziuni internationale de mare audienta.

 


Campania se va desfasura sub sigla "Romania, land of choice" si va include reclame outdoor print si chiar pe internet.

"Urmeaza sa contractam doua mari televiziuni internationale si vom face o licitatie pentru asta. Campania de promovare a turismului romanesc, in parteneriat cu BRD, care avea deja o intelegere cu cei trei mari sportivi, va debuta la sfarsitul lunii mai si va dura aproximativ un an, pana cand va fi gata si va incepe sa fie promovat brandul Romaniei", a declarat marti Elena Udrea, potrivit Mediafax.

Udrea a explicat ca aceasta campanie va fi facuta sub sigla "Land of choice", care este un vers din viitorul imn turistic al Romaniei, pentru ca a constatat ca aceasta sintagma a avut succes.

Citește și
Litoral
"Romania, the land of choice" – noul slogan al turismului romanesc!
De ce Bela Karoly a căzut în dizgrația regimului comunist. Oficialii români au fost îngroziţi de ce a făcut la Moscova

O parte din campanie se va desfasura sub forma unor carti postale, unde Gheorghe Hagi este asociat cu un urs carpatin, Ilie Nastase cu un ras, iar Nadia Comaneci cu o egreta.

 

Articol recomandat de sport.ro
Sârbii, nemiloși cu fotbaliștii din Kosovo după ce au văzut cum au lăsat vestiarul de pe Arena Națională
Sârbii, nemiloși cu fotbaliștii din Kosovo după ce au văzut cum au lăsat vestiarul de pe Arena Națională
Citește și...
Mii de tichete de vacanta au ajuns la angajati din domeniul privat
Mii de tichete de vacanta au ajuns la angajati din domeniul privat

De 1 mai, unii angajati din domeniul privat vor pleca la mare cu tichetele de vacanta promise de Ministerul Turismului. Toate cele noua firme emitente, autorizate de stat, anunta ca au reusit sa distribuie cateva mii de astfel de bilete.

"Romania, the land of choice" – noul slogan al turismului romanesc!

Mesajul a fost afisat pe panourile electronice amplasate la concertul pe care Goran Bregovic l-a sustinut duminica, pe plaja din statiunea Mamaia. Pana acum, Romania a fost promovata in lume prin sloganul "Simply surprising".

Elena Udrea, pe bicicleta, in ie si cu traista bucovineana! VEZI IMAGINI!
Elena Udrea, pe bicicleta, in ie si cu traista bucovineana! VEZI IMAGINI!

Ministrul turismului, Elena Udrea, a tinut neaparat sa fie prezanta la targul traditional de Paste, deschis la Mamaia.

Recomandări
NATO și-a mobilizat avioanele de luptă după un atac masiv lansat de Rusia. Ploaie de rachete la granița Alianței
NATO și-a mobilizat avioanele de luptă după un atac masiv lansat de Rusia. Ploaie de rachete la granița Alianței

Explozii au zguduit duminică dimineaţă mai multe oraşe ucrainene, inclusiv Kievul, iar Polonia, ţară vecină membră NATO, şi-a mobilizat avioanele după ce Rusia a lansat un atac cu rachete asupra Ucrainei.

Marcel Ciolacu, întâlnire cu noul șef al NATO și cu liderii europeni, la Bruxelles. Cine va mai face parte din delegație
Marcel Ciolacu, întâlnire cu noul șef al NATO și cu liderii europeni, la Bruxelles. Cine va mai face parte din delegație

Premierul Marcel Ciolacu se va afla luni la Bruxelles, într-o vizită de lucru în cadrul căreia va avea întâlniri cu noul secretar general al NATO, Mark Rutte, cu preşedintele ales aș Consiliului European şi cu cel al Parlamentului European.

Prima decizie importantă luată de UEFA după ce meciul România - Kosovo a fost abandonat. Ambele federații sunt vizate
Prima decizie importantă luată de UEFA după ce meciul România - Kosovo a fost abandonat. Ambele federații sunt vizate

UEFA a deschis proceduri disciplinare împotriva ambelor federaţii după meciul din Liga Naţiunilor dintre România şi Kosovo, abandonat de oaspeţi vineri seara, cu două minute înainte de final, relatează RMC Sport.