Hagi, Ilie Nastase si Nadia vor promova turismul romanesc in strainatate

Gheorghe Hagi

Campania de promovare va costa, potrivit ministrului turismului, Elena Udrea, cateva milioane de euro. Doua milioane vor fi destinate difuzarii unui spot pe doua televiziuni internationale de mare audienta.

 


Campania se va desfasura sub sigla "Romania, land of choice" si va include reclame outdoor print si chiar pe internet.

"Urmeaza sa contractam doua mari televiziuni internationale si vom face o licitatie pentru asta. Campania de promovare a turismului romanesc, in parteneriat cu BRD, care avea deja o intelegere cu cei trei mari sportivi, va debuta la sfarsitul lunii mai si va dura aproximativ un an, pana cand va fi gata si va incepe sa fie promovat brandul Romaniei", a declarat marti Elena Udrea, potrivit Mediafax.

Udrea a explicat ca aceasta campanie va fi facuta sub sigla "Land of choice", care este un vers din viitorul imn turistic al Romaniei, pentru ca a constatat ca aceasta sintagma a avut succes.

Citește și
Litoral
"Romania, the land of choice" – noul slogan al turismului romanesc!

O parte din campanie se va desfasura sub forma unor carti postale, unde Gheorghe Hagi este asociat cu un urs carpatin, Ilie Nastase cu un ras, iar Nadia Comaneci cu o egreta.

 

Articol recomandat de sport.ro
GALERIE FOTO Cele trei stadioane pe care poate juca România la Cupa Mondială din 2026
GALERIE FOTO Cele trei stadioane pe care poate juca România la Cupa Mondială din 2026
Citește și...
Mii de tichete de vacanta au ajuns la angajati din domeniul privat
Mii de tichete de vacanta au ajuns la angajati din domeniul privat

De 1 mai, unii angajati din domeniul privat vor pleca la mare cu tichetele de vacanta promise de Ministerul Turismului. Toate cele noua firme emitente, autorizate de stat, anunta ca au reusit sa distribuie cateva mii de astfel de bilete.

"Romania, the land of choice" – noul slogan al turismului romanesc!

Mesajul a fost afisat pe panourile electronice amplasate la concertul pe care Goran Bregovic l-a sustinut duminica, pe plaja din statiunea Mamaia. Pana acum, Romania a fost promovata in lume prin sloganul "Simply surprising".

Elena Udrea, pe bicicleta, in ie si cu traista bucovineana! VEZI IMAGINI!
Elena Udrea, pe bicicleta, in ie si cu traista bucovineana! VEZI IMAGINI!

Ministrul turismului, Elena Udrea, a tinut neaparat sa fie prezanta la targul traditional de Paste, deschis la Mamaia.

Recomandări
Responsabili americani transmit Europei: Fără întărirea apărării până în 2027, SUA pot renunța la unele mecanisme NATO
Responsabili americani transmit Europei: Fără întărirea apărării până în 2027, SUA pot renunța la unele mecanisme NATO

Responsabilii americani i-au avertizat pe omologii europeni că, dacă nu-și consolidează până în 2027 capacitățile defensive, Statele Unite își vor sista participarea la anumite mecanisme de apărare ale NATO.

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă
Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă

Criza apei din Prahova și Dâmbovița se îndreaptă spre o posibilă soluționare. Premierul Ilie Bolojan a anunțat că vineri seară alimentarea cu apă va fi reluată treptat, dar a avertizat că apa nu va fi deocamdată potabilă.