Cifrele petrecerilor de Revelion de la munte. Hotelurile au avut incasari cu 30% mai mari ca in 2011
Muncim, muncim, dar ne si distram. Dovada ca de Revelion statiunile de la munte au fost pline.
Cifrele arata cresteri si de 30%, spre bucuria hotelierilor si a comerciantilor, care au raportat incasari peste cele de anul trecut.
Si magazinele au vandut milioane de sticle de vin si cantitati impresionante de ciocolata.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Daca de Craciun cei mai multi au stat cu familia, de Revelion au preferat la munte.
Asa se face ca hotelierii au vandut pachete in valoare de 81 de milioane de lei, cu 30% in plus fata de 2011.
Au fost si aproape 8.000 de romani care si-au permis vacante in strainatate, cu aproximativ 27% mai multi decat in anul anterior. Fie la schi in Alpi, fie in tari exotice si insorite, unde au cheltuit 3,1 milioane de euro.
Daca in decembrie 2012 romanii s-au rasfatat cu mai multe vacante decat in 2011, banii alocati pentru alimente au fost cam aceiasi.
De sarbatori, clientii au preferat citricele. Intr-un singur lant de hipermarketuri s-au vandut peste 2500 de tone de portocale. Dar cum romanii tin si la traditie, au cumparat si peste 900 de tone de carne de porc si si-au indulcit vacanta cu 5.400.000 de ciocolate.
In ultima luna din 2012 s-au vandut foarte bine si gadgeturile. Pe langa telefoanele mobile, au fost la mare cautare si laptopurile, tabletele si aparatele foto.
Un singur lant de magazine a vandut 1.700 de laptopuri, 1.800 de aparate foto, aproape un milion de sticle de vin, sute de mii de seturi cosmetice, peste o jumatate de milion de jucarii, cadouri si decoratiuni.