Bucurestiul, promovat de 100 de bloggeri si jurnalisti din toata lumea. Ce s-a intamplat sambata in Centrul Vechi
Cha-cha, salsa, hip-hop sau merengue. Acestea au fost doar cateva dintre ritmurile care au energizat sute de oameni stransi in Centrul Vechi al Capitalei.
Tot acolo au fost si o suta de bloggeri si jurnalisti din toata lumea, invitati sa promoveze Bucurestiul pentru atractiile si atmosfera lui incantatoare.
A fost nevoie doar de cateva ritmuri antrenante si multa voie buna pentru ca principala piata din Centrul Istoric sa devina un veritabil ring de dans, care nu a fost ocolit nici de acordurile traditionale romanesti.
Insa acest eveniment nu este numai despre muzica si dans, ci si despre promovare internationala. Asta pentru ca au fost prezenti si o suta de bloggeri si jurnalisti din toata lumea.
Prin postarile acestora pe retelele de socializare si prin articole, milioane de oameni din toate colturile planetei pot vedea care este atmosfera in Bucuresti.
Alyssa Ramos este din Los Angeles si calatoreste in jurul lumii pentru a le destainui celor aproape o suta douazeci de mii de fani, care o urmaresc pe Instagram cele mai interesante atractii turistice.
Alyssa Ramos, blogger: "Este foarte accesibil aici si sunt foarte multe lucruri de vazut aici. Este o mare diversitate si oamenii sunt minunati."
Veru, blogger: "O sa scriu despre mancarea de aici si despre cum sa decopere Bucurestiul prin mancare si bauturi."
Moan Raguev, jurnalista: "O sa le dau sfaturi despre ce sa faca in doua zile in Romania."
Acest eveniment face parte dintr-un amplu proiect care isi propune sa puna Bucurestiul pe harta oraselor "vii" din lume. Iar rezultatele se vad deja, spun organizatorii.
Tudor Maxim, fondator Experience Bucharest: "Avem deja peste 4 mii de poze si filme pe Instagram cu acest proiect."
Astfel de manifestatii vor avea loc si in saptamanile urmatoare.