Aveti grija ce fel de asigurare medicala semnati inainte de vacanta!
Asigurati-va ca stiti si cum sa folositi asigurarea medicala in caz de nevoie. Romanii demonstreaza ca nu isi pun aceste probleme cand sunt pe picior de plecare.
Este si cazul unor oameni plecati pe litoralul din Bulgaria si care, sustin ei, s-au imbolnavit din cauza mancarii de la hotel. S-au certat zile in sir cu gazdele, care n-ar fi vrut sa-i ajute cu un medic, si abia intr-un tarziu au contactat societatea de asigurari.
Totul a pornit de la o cina, se plang romanii. Dintr-un grup de sase persoane, trei s-au ales cu dureri groaznice de stomac si zac la pat de cateva zile.
Oamenii sustin ca au cerut conducerii hotelului sa le cheme un medic si sa le asigure tratament, insa cei de la receptie le-ar fi spus ca serviciile ii vor costa cel putin cate 100 de leva de persoana.
De altfel, sefii hotelului afirma ca starea de rau nu putea fi de la preparatele din restaurant, pentru ca restul turistilor nu au patit nimic mancand din acelasi bufet suedez.
Dupa ce au stat numai in camere vreme de trei zile, oamenii au contactat societatea de asigurari de la noi, unde incheiasera polita de calatorie. Ar fi trebui sa faca asta de la inceput, sustin brokerii de asigurari, si apoi sa ceara explicatii hotelului.
Oamenii pot da in judecata patronii hotelului cerandu-le sa le dea despagubiri sau sa le asigure cazare intr-o alta perioada. Trebuie insa sa dovedeasca si ca s-au simtit rau de la ce au mancat in hotel, nu in alta parte. Grupul a decis vineri sa se intoarca acasa, inainte de terminarea vacantei, oricum ratata.