Notificare: Romania va fi promovata pe Facebook. Costurile nu s-au discutat
Dupa modelul Spaniei si al Frantei, plaiurile Mioritei vor fi promovate turistic pe celebra retea de socializare. Ministrul Elena Udrea a dat mana cu vicepresedintele companiei, dar a marturisit ca inca nu au discutat si despre costuri.
"Gusta Romania", "Viziteaza Romania" sau "273 de locuri pe care trebuie sa le vezi inainte sa pleci din Romania" cum ar fi Transfagarasanul si lacul Sfanta Ana. Asa ne prezentam la o prima cautare pe Facebook.
6 utilizatori "particulari" i-au luat-o inainte ministrului si vand deja Romania pe reteaua de socializare. Ce au reusit ei a fost o joaca, ne da de inteles Elena Udrea
Pagini similare au Spania, Franta sau Noua Zeelanda. Ingeniosi, ibericii ii lasa pe utilizatori sa posteze propriile experiente si fotografii pe pagina oficiala. Ai nostri nu au precizat daca vor risca sa faca asta.
Elena Udrea a anuntat insa ca angajati din Ministerul Turismului vor fi trimisi la cursuri de calificare. Trebuie sa se miste ca pestele in apa prin lumea Facebook.
Potrivit intelegerii, Romania va intra oficial pe Facebook din martie 2011.
"Ministerul Dezvoltarii Generale si Turismului a decis sa foloseasca Facebook, cea mai importanta platforma sociala de media din lume, pentru promovarea imaginii Romaniei si pentru cresterea numarului de turisti care vor vizita tara noastra" - a spus Elena Udrea.
Ministrul Turismului a precizat ca, in acest sens, a convenit cu unul dintre vicepresedintii Facebook, Blake Chandlee, urmatoarele:
-► elaborarea de catre MDRT si Facebook a unei strategii de comunicare, integrata pe canale de "social media" & "new media", a initiativelor ministerului in domeniul turismului
-► stimularea dezvoltarii programelor turistice romanesti prin adaptarea celor mai noi inovatii din industria internetului
-► organizarea de catre Facebook a unor sesiuni de training pentru angajatii ministerului si pentru reprezentanti ai industriei turismului din Romania, in vederea folosirii "new media" pentru promovarea destinatiilor turistice
Elena Udrea a mai precizat ca, deocamdata, nu a discutat cu reprezentantii companiei detalii legate de bugetele de comunicare.