Zeci de clienți au rămas blocați într-o parcare supraetajată
Zeci de clienți au rămas blocați, timp de două ore, într-o parcare multietajată a unui magazin IKEA din Marea Britanie.
Incidentul s-a petrecut, după ce cumpărătorii au fost rugați ca în perioada 30 martie – 30 aprilie să circule la mijloacele de transport în comun, compania fiind nevoită să închidă temporar unul dintre etajele parcării.
În ciuda acestui anunț, zeci de clienți au venit cu mașinile personale, ignorând avertismentele transmise din timp, potrivit Daily Mail.
Clienții furioși și-au exprimat nemulțumirile pe rețelele de socializare. Foarte mulți au încercat să facă haz de necaz și au scris că în timpul petrecut în parcare ar putea să asambleze corpurile de mobile cumpărate.
Angajații IKEA au încercat să detensioneze atmosfera și i-au încurajat pe britanicii blocați în parcare să profite de această situație și să se odihnească. O mamă care a avut ghinionul de a fi blocată le-a răspuns mai incisive, susținând că o astfel de situație nu ar trebui tratată ca o glumă.
Reprezentanții IKEA și-au cerut scuze pentru neplăcerile create și au oferit răcoritoare tuturor celor care au întâmpinat această neplăcere.
Un incident asemănător a avut loc în iulie și august 2016 și în septembrie 2017.