Un hotel oferă clienților camere cu 1 dolar pe noapte. Ce trebuie să facă în schimb
Proprietarul unui hotel din Japonia le oferă clienților săi posibilitatea de a închiria camere pentru doar 1 dolar dacă acceptă să fie filmați în permanență.
După ce un vlogger britanic cazat la hotelul său a transmis întreaga experiență pe YouTube, Tetsuya Inoue, de 27 de ani, spune că a realizat că aceasta ar putea fi o metodă de a crește vizibilitatea hotelului său, potrivit CNN.
Astfel, acesta a amenajat o cameră pe care le-o oferă clienților la prețul de doar 100 de yeni, echivalentul a un dolar, iar aceștia trebuie să accepte o singură condiție: șederea lor să fie transmisă LIVE pe canalul său de YouTube.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Inoue a explicat că oamenii sunt filmați doar în cameră și nu există vreun dispozitiv de înregistrare la toaletă sau pe holuri. De asemenea, acesta spune că transmisiunea este doar video, ceea ce înseamnă că nu sunt înregistrate și conversațiile clienților.
"Căutam un model nou de business. Hotelul nostru este ieftin, așa că avem nevoie de valoare adăugată, ceva special despre care toată lumea va vorbi", a declarat el.
Mulți dintre clienții hotelului sunt încântați de idee, mai ales că prețul îi ajută să economisească destul de mulți bani.
"Pe tinerii din ziua de azi nu prea îi interesează intimitatea. Mulți dintre ei nu sunt deranjați că vor fi filmați pentru o zi", a declarat el.
Cu toate că în acest moment camera de 1 dolar îi aduce pierderi, Inoue spune că ideea sa va deveni profitabilă în momentul în care clipurile vor strânge suficient de multe vizualizări pentru a le putea monetiza prin reclame.