New York-ul e pregătit pentru Crăciun. Magazinele de lux se întrec în decorațiuni superbe
New York-ul își onorează reputația și a etalat cele mai fermecătoare decorațiuni de Crăciun.
Magazinele metropolei vor să-și recapete clienții, iar localnicii și turiștii se bucură să simtă din nou Crăciunul magic din New York, așa cum îl știau înainte de pandemie.
Serena Nieves, localnică: "Mă simt din nou copil, sincera să fiu. E minunat, magic".
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Decorațiunile de Crăciun au transformat New York-ul într-un tărâm mirific, pentru localnici și turiști deopotrivă.
Terri Behnke, localnică: "Transmite spiritul sărbătorilor că niciun alt loc din lume".
După un an în care parcă am fi sărit peste Crăciun din cauza pandemiei, de data asta, tradițiile s-au întors cu și mai mult aplomb.
Michelle Obama, fosta prima doamnă a SUA: "Salut, New York!".
La fel și mulțimile pe străzi.
Alice Chin, localnică: "E plăcut să vezi orașul revenind la viață".
Trotuarele și vitrinele sunt decorate festiv și pare că metropola și-a recăpătat vibrația aparte.
Linda Fargo, reprezentant al magazinului Bergdorf Goodman: "Anul ăsta am simțit că sărbătorile trebuie să aibă mai multa greutate, să fie totul mai frumos, mai semnificativ, mai jucăuș, mai primitor ca niciodată".
Bergdorf Goodman de pe Fifth Avenue este unul dintre magazinele care își dau silința să-și transforme vitrinele într-un festin pentru simțuri.
Linda Fargo, reprezentant al magazinului Bergdorf Goodman: "Rolul nostru e să le dăm oamenilor motive să uite puțin de tablete, telefoane. Să iasă în oraș și să fie parte dintr-o energie colectivă".
Conceperea și realizarea designului durează luni de zile. Miza e să atragă trecătorii și să-i cucerească.
La Bloomindale's, pe bulevardul Lexington, accentul a fost pus pe nostalgie. Fiecare vitrină este inspirată de o amintire din copilărie a designerului: figurina dinozaur favorită, un pulover tricotat de mama, o cutie de bijuterii cu balerina executând figuri grațioase.
John Klimkowski, director Bloomingdale's: "Toată lumea vrea să uite de pandemie, să se bucure de clipă, să se lase în voia bucuriei. Iar rolul nostru chiar ăsta e, să le oferim o diversiune, ca să intre în atmosfera sărbătorilor după care tânjeau".
Să nu uităm de cele mai faimoase vitrine dintre toate: cele de la MACY’S.
Manny Urquizo, director Macy’s, Inc.: "Aceste vitrine sunt darul făcut orașului de Macy's".
Magazinul reper al metropolei îi farmecă pe localnici de peste un secol.
Frank Behnke, localnic: "Nu uităm de măști, de vaccin și de restul măsurilor, dar e plăcut să mai ieși din casă și să-i vezi și pe alții bucurându-se. E nemaipomenit să o luăm de la capăt".