McDonald's si-a cerut scuze, din cauza unei campanii cu un copil si mama sa: "Nu a fost in intentia noastra"
Compania McDonald's si-a cerut scuze dupa ce un spot publicitar de-al sau a provocat controverse puternice pe internet.
Clipul publicitar, difuzat in Marea Britanie, promoveaza produsele de tip "fish burger" in timpul unei discutii intre o mama si fiul sau.
Copilul incearca sa gaseasca ceva in comun cu tatal sau, care nu mai este in viata, iar mama ii spune ca si acestuia ii placea aceeasi mancare ca si lui: "filet-o-fish".
Cei care au vazut acest clip s-au aratat revoltati, potrivit Russia Today, si au spus ca spotul este "exploatator" si "dezgustator".
De asemenea, unele persoane au afirmat ca aceasta noua campanie reprezinta o noua decadere a brandului fast-food.
You've gone too far with your bereave-o-fish advert, Ronald. @McDonalds https://t.co/lsSbEBReYF
— Jack Alex Turner (@JackAlexTurner) May 15, 2017
I genuinely don't think I've ever seen anything as cynical and exploitative as the new @McDonalds advert. Shameless, even by their standards
— Jack Alex Turner (@JackAlexTurner) May 12, 2017
That new #McDonalds advert is absolutely shit, nothing in common with his dad but hey liked the same thing on the menu, are they for real ????????
— Graeme Ford (@GraemeFordy) May 12, 2017
The new McDonalds advert shown during #BGT, with a Filet-o-Fish reminding a kid of his dead Dad is enough reason as any to elect Corbyn. FFS
— Steve Topple (@MrTopple) May 13, 2017
.@McDonalds advert is totally inappropriate using children's grief to sell burgers @cbukhelp Complaint lodged with @Ofcom
— Diana O'Connor (@DianaOC09847368) May 12, 2017
Dupa aceste reactii, McDonald's a anuntat: "Nu a fost intentia noastra sa cauzam nicio suparare cu acest clip publicitar, iar in acet moment revizuim toate reactiile clientilor".
@McDonaldsUK your bereavement advert is just as bad as the fish burger itself. Do you have any shame? ????????
— ⚜️ (@xsamuelking) May 15, 2017
Spotul a fost creat de Leo Burnett London, o agentie foarte cunoscuta, care a contribuit la campanii ale acestei companii timp de peste 20 de ani.
Reprezentantii sai au anuntat ca scopul a fost sa ajunga la un public format din persoane cu varste intre 20 si 44 de ani, incercand sa "genereze afinitate cu brandul, amintind audientei ceea ce iubesc la McDonald's.".
"Servind 3 milioane de oameni zilnic, foarte multe povesti umane trec prin usile McDonald's in fiecare zi. Si dupa cum stim cu totii, viata nu este perfecta si viata poate avea provocari. Speram ca aceasta poveste dramatica reflecta acest lucru cu amaraciunea potrivita", a declarat Peter Heyes, director creativ la Leo Burnett.
Campania a inceput pe ecranele din Marea Britanie pe 12 mai, urmand sa se incheie dupa 7 saptamani.
Sursa: Pro TV
Etichete: copil, tată, campanie, moarte, McDonalds, spot, publicitate,
Dată publicare:
16-05-2017 14:08