McDonald's si-a cerut scuze, din cauza unei campanii cu un copil si mama sa: "Nu a fost in intentia noastra"

McDonald's
Getty

Compania McDonald's si-a cerut scuze dupa ce un spot publicitar de-al sau a provocat controverse puternice pe internet.

Clipul publicitar, difuzat in Marea Britanie, promoveaza produsele de tip "fish burger" in timpul unei discutii intre o mama si fiul sau.

Copilul incearca sa gaseasca ceva in comun cu tatal sau, care nu mai este in viata, iar mama ii spune ca si acestuia ii placea aceeasi mancare ca si lui: "filet-o-fish".

Cei care au vazut acest clip s-au aratat revoltati, potrivit Russia Today, si au spus ca spotul este "exploatator" si "dezgustator".

De asemenea, unele persoane au afirmat ca aceasta noua campanie reprezinta o noua decadere a brandului fast-food.

Citește și
mcdonald's
Un baiat de opt ani si-a dus sora la McDonald's cu masina, dupa ce a invatat sa conduca de pe YouTube
Ce au păţit poliţiştii care l-au lăsat pe Vlad Pascu să conducă drogat

Dupa aceste reactii, McDonald's a anuntat: "Nu a fost intentia noastra sa cauzam nicio suparare cu acest clip publicitar, iar in acet moment revizuim toate reactiile clientilor".

Spotul a fost creat de Leo Burnett London, o agentie foarte cunoscuta, care a contribuit la campanii ale acestei companii timp de peste 20 de ani.

Reprezentantii sai au anuntat ca scopul a fost sa ajunga la un public format din persoane cu varste intre 20 si 44 de ani, incercand sa "genereze afinitate cu brandul, amintind audientei ceea ce iubesc la McDonald's.".

"Servind 3 milioane de oameni zilnic, foarte multe povesti umane trec prin usile McDonald's in fiecare zi. Si dupa cum stim cu totii, viata nu este perfecta si viata poate avea provocari. Speram ca aceasta poveste dramatica reflecta acest lucru cu amaraciunea potrivita", a declarat Peter Heyes, director creativ la Leo Burnett.

Campania a inceput pe ecranele din Marea Britanie pe 12 mai, urmand sa se incheie dupa 7 saptamani.

Articol recomandat de sport.ro
Cine s-ar fi așteptat? Pe ce loc este pusă naționala României de The Guardian înainte de EURO 2024
Cine s-ar fi așteptat? Pe ce loc este pusă naționala României de The Guardian înainte de EURO 2024
Citește și...
Bataie intr-un fast-food din Cluj. Un client a fost strans de gat de doi barbati, care l-au pus la pamant. VIDEO
Bataie intr-un fast-food din Cluj. Un client a fost strans de gat de doi barbati, care l-au pus la pamant. VIDEO

Scene inspaimantatoare s-au petrecut intr-un sediu McDonald’s din Cluj, unde un client a fost agresat de doi barbati.

Un baiat de opt ani si-a dus sora la McDonald's cu masina, dupa ce a invatat sa conduca de pe YouTube
Un baiat de opt ani si-a dus sora la McDonald's cu masina, dupa ce a invatat sa conduca de pe YouTube

Un baiat in varsta de opt ani si-a dus sora mai mica la McDonald's cu automobilul, dupa ce a invatat sa conduca vizionand tutoriale video publicate pe platforma online YouTube, informeaza mashable.com.

Michael Keaton a prezentat la Los Angeles filmul
Michael Keaton a prezentat la Los Angeles filmul "Fondatorul", care spune povestea succesului imperiului McDonald's

 Michael Keaton spune publicului povestea celui care a dus McDonalds pe culmile succesului in Statele Unite. Actorul il interpreteaza pe Ray Croc in pelicula "Fondatorul", care a avut premiera peste ocean.

Recomandări
România a devenit noua obsesie a Rusiei. Declarațiile care spun totul despre tensiunile dintre Moscova și București
România a devenit noua obsesie a Rusiei. Declarațiile care spun totul despre tensiunile dintre Moscova și București

După o perioadă în care și-a concentrat atenția asupra Ucrainei și a Occidentului, mai ales în contextul masacrului din Moscova, dar și al războiului aflat în desfășurare, Rusia a luat în vizor România, care pare că a devenit un ghimpe în coasta sa.

Kirilo Budanov: Federația Rusă a știut despre planificarea unui atac terorist în regiunea Moscova încă din februarie
Kirilo Budanov: Federația Rusă a știut despre planificarea unui atac terorist în regiunea Moscova încă din februarie

Conform declarațiilor șefului spionajului militar ucrainean, Kirilo Budanov, Rusia era conștientă încă din luna februarie de planurile pentru atacul terorist din Moscova, însă a ales să nu intervină.

 

 

 

 

 

Decizie finală privind închiderea magazinelor în weekend. Anunțul făcut de premierul Ciolacu
Decizie finală privind închiderea magazinelor în weekend. Anunțul făcut de premierul Ciolacu

Premierul Marcel Ciolacu a declarat, joi, că din semnalele primite din rândul societăţii, rezultă clar că nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend.