Limuzinele Rolls Royce au prins la chinezi. Vanzarile s-au dublat
Criza mare, e drept, dar nu si in ograda noastra! Cam asa pot spune cei de la Rolls Royce care anticipeaza cifre duble de vanzari cand vor face bilantul acestui an.
Mare parte dintre noii clienti sunt din China, o piata tot mai avida de produse de lux.
De cand au fost lansate, in urma cu mai bine de un secol, limuzinele Rolls Royce au fost asociate cu luxul si opulenta. O "relatie" impusa de la primele modele pana astazi, inclusiv la cel mai vandut, Silver Shadow, din 1965. Acum, cand industria auto a fost puternic lovita, aceasta companie a mizat pe doua piete.
Pe angajati pare sa-i motiveze faptul ca stiu pe mana cui va ajunge masina la care tocmai migalesc cel mai marunt detaliu.
"Aflam uneori ca o masina ori alta ajunge in Arabia Saudita ori in China. Recent am facut una pentru Jackie Chan si asa ca toti eram entuziasmati", a declarat unul dintre ei.
La succesul vanzarilor contribuie si disponibilitatea constructorului de a personaliza masina dupa dorinta clientului.
Pe poarta fabricii din Goodwood ies zilnic cate 10 masini care costa intre 200 si 700.000 de euro. Multe dintre ele ajung in show-room-urile din China. De altfel, simtind potentialul urias al acestei piete, si alte companii, precum Jaguar si Bentley, si-au deschis reprezentante in Beijing.