Descoperirea unică făcută în interiorul unui meteorit căzut în Australia, în 1951

meteorit
iStock

Un mineral, care nu a mai fost văzut niciodată în natură, a fost descoperit în interiorul unui meteorit metalic, găsit în sudul Australiei, în 1951.

Mineralul bogat în fier și carbon este format în timpul unui proces de topire, dar cu toat acestea, pentru a fi recunoscute oficial, mineralele trebuie să se formeze natural.

Cercetătorii din California au denumit noul mineral găsit: „edscottite”, după pionierul Edward Scott

Se crede că meteoritul provenea inițial de pe o planetă care a fost distrusă, în urma unei coliziuni cu un alt corp cosmic. Doar o treime din roca spațială a rămas intactă și a ajuns într-un muzeu, potrivit Daily Mail

Studiile anterioare au dezvăluit că meteoritul conținea urme de fier și aur, dar și minerale mai rare.

Un meteorit de aproximativ 15 kilograme a căzut pe un câmp din India
Panică într-un sat, după ce localnicii au văzut căzând un meteorit pe câmp. FOTO
De ce Rusia va pierde în războiul din Ucraina. Un expert chinez în geopolitică explică care sunt cei patru factori principali

Văzut la microscop, mineralul descoperit apare sub formă de cristale albe minuscule.

NEWS ALERT Zinedine Zidane revine! S-a înțeles cu noua sa echipă
Un meteorit de aproximativ 15 kilograme a căzut pe un câmp din India

Un meteorit de dimensiunea unei mingi de fotbal, cu o greutate de 15 kilograme, a aterizat pe un câmp din apropierea satului indian Koriyahi, din statul Bihar.

Bubuitura puternică din Iași: meteoritul care a căzut avea 8 kg și diametru de 16 cm

O bubuitură puternică a zguduit județul Iași, pe 9 iulie 2019. Cauza se pare că ar fi un meteorit de 8 kilograme, după cum explică profesorul de Fizică Silviu Gurlui.

Momentul în care un meteorit a intrat în atmosfera Pământului, în Australia

Un meteorit a transformat noaptea în zi deasupra unui orăşel din Australia.

Analiștii militari, despre răspunsul Israelului la atacul cu drone de sâmbătă: „Limitat și strict simbolic”

Limitat și strict simbolic, așa califică experții răspunsul Israelului la atacul iranian de sâmbătă. Acțiunea a vizat o bază militară de lângă Isfahan. în vecinătatea unor instalații nucleare.

Cîrstoiu, întrebat dacă Ciolacu şi Ciucă i-au cerut să se retragă: Nici vorbă. Probabil că va fi o discuţie luni

Candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei, Cătălin Cîrstoiu, a negat informaţiile că liderii coaliţiei, Marcel Ciolacu şi Nicolae Ciucă, i-au cerut să se retragă din cursă, dar a precizat că va avea o discuţie cu aceştia, probabil luni.

Furtuna Renata continuă să facă ravagii în România. În nordul țării a nins viscolit și se circulă în condiții de iarnă

Un nou episod de vreme rea, cu grindină și polei, îi pune în dificultate pe șoferi. Un bărbat și-a pierdut viața într-un accident produs în județul Sibiu.