Cum a reușit un copil de 9 ani să câștige 30 de milioane de dolari în pandemie
Ryan Kaji, în vârstă de 9 ani, s-a clasat pe primul loc în topul Forbes al celor mai bine plătite staruri de pe YouTube pentru al treilea an consecutiv.
În clasamentul întocmit de revista americani, el a devansat alte personalităţi precum Jimmy Donaldson (cunoscut ca Mr. Beast), David Dobrik, make-up guru Jeffree Star şi Anastasia Radzinskaya, în vârstă de 6 ani.
Din 1 iunie 2019, până la 1 iunie 2020, Kaji a câştigat 29,5 milioane de dolari iar videoclipurile lui au fost vizualizate de 12,2 miliarde de ori, potrivit News.ro.
Alegeri 2024
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
Este urmat de Doanldson, un nou intrat în lumea YouTube, care a avut încasări de 24 de milioane de dolari şi trei miliarde de vizualizări.
Pe locul trei este Dude Perfect, un grup format din cinci fraţi (Coby Cotton, Cory Cotton, Garret Hilbert, Cody Jones şi Tyler Toney) care distribuie videoclipuri cu ei în timp ce fac activităţi, precum jocuri cu săbii laser şi pistoale cu bile. Ei au câştigat aproape 23 de milioane de dolari cu 2,77 miliarde de vizualizări.
Radzinskaya a câştigat 18,5 milioane de dolari anul trecut, Dobrik a avut 15,5 milioane de dolari şi Star - care a pierdut câteva contracte - a adunat 15 milioane de dolari.
Canalul lui Ryan Kaji, care are deja 41,7 milioane de abonaţi (aproape dublu faţă de cei 23 de milioane de abonaţi din 2019), difuzează videoclipuri care îl prezintă pe băiatul născut în statul american Texas în timp ce desface cutii de jucării, realizează experimente de tip DIY (Do It Yourself), testează jocuri video şi îi învaţă pe tinerii internauţi cum să execute o serie de activităţi precum spălatul pe dinţi, potrivit revistei People.