Proiect fara precedent in istoria netului. Planul SF pus la cale de Google si Facebook
Gigantii isi dau mana pentru a forma o coalitie care sa apere utilizatorii de Internet
Google, Facebook, Twitter isi pun la bataie nu doar numele dar si resursele pentru eliminarea publicitatii care nu respecta regulile de bun simt si care agreseaza utilizatorul de internet in fiecare zi. Cel putin asa se lauda cei trei giganti.
Potrivit www.thenextweb.com, s-au asociat si cu Interactive Advertising Bureau si AOL si au lansat printr-un ONG, campania Ads Integrity Alliance prin care isi propun sa protejeze internautii de spamuri in primul rand si de reclame care practic nu ii intereseaza si, mai mult, le rapesc din timp.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Vrei sa primesti 140.000 dolari de la Google? Iata ce trebuie sa faci!
Concret, cei 5 giganti ai internetului vor face tot timpul schimb de informatii despre acei asa-numiti “bad-actors” din publicitate in asa fel incat sa le restrictioneze acestora accesul in on-line. “Bad-actors” inseamna in primul rand distribuitorii de spam-uri.
Potrivit www.stopbadware.org, ONG-ul Stopbadware va publica tot timpul un top cu cei mai agresivi 50 de publicitari pe baza informatiilor pe care le va primi de la Google, Facebook si Twitter, in asa fel incat continutul publicitar sa fie cu adevarat relevant pentru utilizator.
Mai smecher decat Google! Ce artificii face motorul de cautare preferat de Anonymous