Tot mai multe afaceri românești folosesc Instagram pentru promovare
Peste trei milioane de români au conturi pe Instagram, iar multe dintre afacerile din ţara noastră se promovează, în ultima vreme, pe această reţea socială.
Astfel, milioane de euro ajung din conturile noastre în cele ale companiei Facebook, care de curând, colaborează şi cu o firmă IT, din Constanța.
Instagram a fost creat în 2010 şi este un serviciu on-line prin care utilizatorii publică imagini foto sau înregistrări video. În scurt timp, a ajuns să aibă peste un miliard de utilizatori la nivel mondial. Acum, mai bine de 20% din populaţia României are cont şi pe această reţea socială.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Călin Biriş, specialist social media: "În România sunt 3,6 milioane de utilizatori. Instagram este în creştere mai mare decât Facebook. Diferenţele sunt tipul de conţinu. Facebook a devenit un canal de media, un canal de noutăţi, un canal de 'hai să ne întâlnim cu tot oraşul în centru pentru a protesta', un canal politic care deja este prea comercial. Și atunci tinerii încep să migreze mai mult către instagram unde nu sunt părinţii lor, unde sunt doar prietenii lor şi unde pot să comunice prin poze şi prin video."
Acest restaurant din Timişoara îşi diversifica meniul în funcţie de sezon.
Patron restaurant: "O să facem o fotografie pentru un preparat delicios, un piept de raţă cu un sos de proseco roşe, în spate se află un desert, şi pe urmă chiar o să le şi postăm."
Clienţii sunt astfel la curent cu noutăţile prin intermediul pozelor.
Corina Pogan, manager restaurant: "Sunt clienţi care vin cu telefonul şi zic 'doresc aceast preparat sau acest desert'".
Pe de altă parte, o clinică dentară şi-a mărit bugetul de promovare on-line cu 30% faţă de anul trecut. Medicii au renunţat la publicitate stradală şi încearcă să îşi facă un nume în jungla virtuală
Camelia Bratu, manager clinică: "Trăim într-o lume în care efectiv toţi oamenii sunt cu ochii în telefon, indiferent ce caută, caută pe Facebook. Oamenii ne spun: 'am văzut campania pe Facebook'. Foarte puţină lume mai sună şi spune: v-am găsit pe site".
Românii nu sunt doar utilizatori de Instagram, ci chiar parteneri de afaceri cu gigantul reţelelor sociale. O companie tânără din Constanța a reuşit să creeze o aplicaţie cu ajutorul căreia firmele pot analiza prezenţa lor şi activitatea comunităţii lor în Instagram. În urmă cu câteva zile, au fost la New York la sediul principal al companiei Facebook pentru a stabili ultimele detalii înainte de implementare.
Mihai Bocai, manager: "Nu trebuie să dezvoltăm doar produse strict pentru client. Ci trebuie să mergem noi către piaţă".
Alexander Marcu, dezvoltator: "Ajutăm brandurile să înţeleagă şi să folosească puterea social media pentru a-şi creşte rata de conversie în magazine online".
Corina Sfia, specialist PR: "În instagram observ acum că acest mijloc de comunicare ajută foarte mult în sondajele de opinie, adică firmele pot să vedea ce produs funcţionează foarte bine, pe ce direcţie se merge".
În IT, în schimb, companiile folosesc social media ca mijloc de recrutare.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Sursa: Pro TV
Etichete: populatie, facebook, instagram, promovare, afaceri, cont, retea sociala,
Dată publicare:
01-11-2018 19:11