Pro TV, afaceri de 47 milioane de dolari in al doilea trimestru, in crestere cu 8%
Compania Pro TV SA, liderul pietei locale de televiziune, a raportat pentru al doilea trimestru o cifra de afaceri de 47,01 milioane dolari, in crestere cu 8% fata de perioada similara a anului trecut, ceea ce arata o revenire pe piata de media.
Profitul operational (OIBDA) a fost de 9,3 milioane dolari in trimestrul II 2011, fata de 10,7 milioane dolari in trimestrul II 2010 scrie Ziarul Financiar.
Compania Pro TV SA include canalele Pro TV, Acasa, Pro Cinema, Pro TV International, Sport.ro si MTV.
Rezultatele au fost anuntate miercuri dimineata de catre grupul american CME, actionarul companiei Pro TV SA.
CME, ce detine mai multe canale de televiziune in Europa Centrala si de Est, a anuntat pentru al doilea trimestru o cifra de afaceri de 249,65 milioane dolari, fata de 201,72 milioane dolari in perioada similara a anului trecut. Profitul operational (OIBDA) a fost de 62,69 milioane dolari, fata de 46,1 milioane dolari in trimestrul II 2010.
Adrian Sarbu, presedintele si directorul executiv al CME, a declarat: "Veniturile si profitul operational al CME au crescut cu 24% si respectiv cu 36%. Aceasta imbunatatire a fost sustinuta de brandurile noastre puternice, de faptul ca am fost lideri de audienta precum si de rapida crestere inregistrata de diviziile Media Pro Entertainment si New Media (Internet). Operatiunile noastre au performat mai bine decat piata de publicitate care s-a contractat cu 3% in trimestrul al doilea. Totusi analizand indicatorii macroeconomici, estimam ca toate pietele de publicitate pe TV vor creste in a doua jumatate a anului. Suntem cel mai bine pozitionati din regiune pentru a beneficia de acest trend de crestere si pentru obtine venituri si profit operational in crestere".
CME, opereaza in Cehia, Romania, Bulgaria, Croatia, Slovacia si Slovenia, acoperind o populatie de peste 50 de milioane de locuitori.
Operatiunile din Cehia si Romania aduc peste jumatate din veniturile CME.