Nimeni nu mai poate garanta in licitatii preturi la publicitatea pe Pro TV fara acordul companiei
Compania PRO TV SA a anuntat ca nu va mai permite plasarea de spoturi publicitare pe statiile grupului decat pentru acei clienti care, dupa finalizarea licitatiei de media, semneaza un contract in trei, respectiv PRO TV SA, agentie si client.
Masura luata de PRO TV SA vine in contextul in care, potrivit informatiilor din piata de publicitate, existau licitatii de media in cadrul carora agentiile de publicitate promiteau preturi clientilor fara a consulta echipele de vanzari ale furnizorilor, fortand astfel mana acestor furnizori pentru scaderea preturilor.
"Am adoptat aceasta politica foarte ferma in privinta licitatiilor de media dupa ce din 2009 pana in 2011 ne-am confruntat cu situatii extrem de neplacute in care clientilor le erau prezentate niste preturi fara ca echipa de vanzari a PRO TV SA sa aiba cunostinta sau sa valideze aceste preturi", spune Zoe Vasilescu, directorul de vanzari al PRO TV SA.
Alegeri 2024
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
Ea adauga ca echipa de vanzari a PRO TV S.A. este singura in masura sa garanteze conditiile de cumparare pentru clientii de publicitate, prin urmare, toate ofertele pe care agentiile de media le inainteaza clientilor trebuie sa aiba confirmarea scrisa a departamentului de vanzari. "Vor fi acceptate la difuzare pe post spoturile clientilor care au finalizat licitatia numai dupa semnarea contractului de catre toate cele trei parti implicate", spune Zoe Vasilescu.
Doris Dezzani, directorul de marketing al Raiffeisen, spune ca aceasta nu este o miscare majora. "Este statutul de fapt, si eu cred ca doar se reitereaza o situatie actuala."
De aceeasi parere sunt si agentiile. "Intentia PRO TV mi se pare de bun-simt. Asa si trebuie sa se intample. E o decizie corecta, care va reglementa piata de media. De fapt, noi asa am lucrat dintotdeauna, cu contracte semnate in trei", comenteaza Bogdan Enoiu, seful grupului McCann Erickson din Romania si unul dintre publicitarii cu cea mai mare experienta din piata.
Mai multe detalii pe www.incont.ro.