Sapte tineri au murit dupa ce masinile lor s-au izbit de capete de pod
Teribilism, pasiune pentru viteza, lipsa de experienta. Toate au dus din nou la drama, pe o sosea din Salaj de aceasta data.
Doi tineri au murit, dupa ce, impreuna cu un prieten, au furat o masina, desi niciunul nu avea carnet. Cursa s-a terminat intr-un cap de pod. Alti cinci oameni au pierit ieri, intr-un accident aproape identic.
Dupa ce s-a strivit de betonul podului, masina s-a rupt practic in bucati. Nu mai are plafon, iar aripile au sarit la cativa metri distanta.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
La cum arata autoturismul, e de mirare ca dintre cei trei tineri, unul a scapat, spun politistii. Soferul de 19 ani si un prieten cu un an mai mare s-au stins pe loc. Cu totii au furat masina si au plecat la plimbare cu ea, desi niciunul n-avea permis. Intr-o curba cel care era la volan a pierdut controlul si s-a lovit de capul podului.
In urma cu doua nopti, vietile a cinci tineri s-au sfarsit intr-un accident similar. Masina condusa de un baiat de 24 de ani s-a facut praf, intr-un cap de pod. Victimele - cel mai probabil in stare avansata de ebrietate, spun anchetatorii, au murit instantaneu din cauza impactului teribil.
Dincolo de inconstienta soferilor, exista o mare problema. In Europa civilizata soselele au elemente de protectie, iar podurile sunt construite astfel incat impactul sa nu aiba efecte devastatoare. Romania e departe.
Am incercat sa aflam daca accidentul i-a facut pe cei de la districtul Bacau al Administratiei Nationale a Drumurilor sa se gandeasca la elemente de siguranta pentru poduri. Purtatorul de cuvant ne-a transmis insa ca vineri are program scurt si putem discuta luni.
Pe soselele din Vestul Europei exista elemente de siguranta care protejeaza viata soferilor, in cazul impactului cu un cap de pod. Sunt fie un fel de rampe, care fac masina sa sara peste constructie si nu sa se zdrobeasca de ea. Fie un tampon gros de cauciuc fixat pe piciorul podului, care atenueaza impactul.
In alte tari din Uniunea Europeana, vezi asemenea elemente de siguranta pe mai toate sosele. In Romania lucrurile se misca insa extrem de greu.