Vezi aici domeniile care inca sunt profitabile in vremuri de criza
Companiile farmaceutice, cele de telefonie mobila si agentiile de turism anunta ca sunt in continuare in crestere.
Explicatiile sunt simple: romanii inghit medicamente una-doua, inghesuie in buzunar si 2-3 mobile, iar multi nu-si mai imagineaza vacanta decat in strainatate.
Intr-un an, din toamna lui 2007 si pana in septembrie 2008, romanii au inghitit pastile in valoare de 2 miliarde de euro. Cele mai mari vanzari s-au inregistrat la medicamente pentru cancer, boli cardiovasculare, dar si la calmante ori antibiotice. Pentru anul viitor, in noul context financiar mondial, previziunile sunt la fel de optimiste.
Operatorii de telefonie mobila spun si ei ca efectele crizei nu s-a resimtit pana in acest moment in piata, dar ca anul viitor cresterea va incetini.
Si agentiile de turism isi iau toate masurile pentru a preveni criza pentru anul viitor si sar cu oferte. In aceste conditii, cele mai promovate destinatii, indiferent de anotimp, sunt apropiate de tara.